Aquest dilluns, a Ràdio Estel, us preguntem:
Quin ha de ser el paper de la societat civil, més enllà dels partits, en el moment polític que viu Catalunya?
- Molt rellevant. És imprescindible per a la regeneració política i per evitar frustracions.
- Important, però sempre que hi hagi connexió recíproca amb les forces polítiques.
- Irrellevant si els partits no impulsen un veritable diàleg.
En el programa El mirador de l'actualitat (19:25h) parlarem aquest dilluns
de la sensibilitat social davant el procés polític que viu Catalunya:
- Sorgeixen dues plataformes catalanistes de pensament basades en el model socioeconòmic liberal, una independentista (Catalans Lliures) i l’altra partidària d’una tercera via (Lliures, liderada per l’exconseller Fernández Teixidó).
- La transversalitat d’un procés que necessita la implicació de la nostra societat plural, més enllà de la polarització sobre qüestions concretes com ara el referèndum.
En el col·loqui, participaran Eric Herrera Puntí, de Catalans Lliures, Roger Montañola, representant de Lliures, Joan Capdevila, diputat d’Esquerra al Congrés i Fernando Sánchez Costa, diputat del PP al Parlament.
Més actualitat
"A Turquia trobarem destrucció, gent passant-ho molt malament i un escenari que no se li desitja a ningú"

Pere Frutos és el fundador de l'ONG K-9 Creixell, una unitat canina de rescat i salvament formada per voluntaris que viatja a Turquia per buscar supervivents del terratrèmol sota la runa
7 febrer 2023
Redacció, 
"La pastilla per deixar de fumar no és una vareta màgica, hi ha d'haver voluntat acompanyada d'un tractament psicològic"

El doctor Esteve Fernández ha explicat a Ràdio Estel que el Todacitan impedeix tenir síndrome d’abstinència i evita que el fumador tingui sensacions agradables a l’hora de fumar
6 febrer 2023
Redacció,