La veu inconfunsible de Bonnie Tyler serà la protagonista d'aquest dijous a la Fórmula Estel. Nascuda a Gal·les un 8 de juny de 1951, ha estat una de les reines del Pop a nivell mundial. Cançons com "It's a Heartache" o "I need a Hero" són grans peçes musicals que la van convertir en una estrella de la música. L'any 2013 va participar al Festival d'Eurovisió amb la cançó "Believe in me".
Més actualitat
ESGLÉSIA MÓN
Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"
13 març 2026
Ignasi Miranda, 
SOCIETAT
Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó
13 març 2026
Redacció, 
