En directe

Fórmula Estel

ACCIÓ SOCIAL

L’emoció de fer possible que ningú dormi al carrer

Arrels Fundació,una entitat coneguda pel seu treball amb les persones que no tenen llar, haposat en marxa una nova campanya per seguir avançant en l’objectiu…

30 novembre 2018

Redacció

Comparteix

Arrels Fundació,una entitat coneguda pel seu treball amb les persones que no tenen llar, haposat en marxa una nova campanya per seguir avançant en l’objectiu d’aconseguirque no hi hagi ningú dormint al carrer. Aquesta iniciativa ha començat amb lapublicació d’un vídeo en el qual apareixen diverses persones que havien estaten situació de sensesostre, que agraeixen a tothom que els ha ajudat de maneraanònima per canviar la seva vida.

El vídeo, que estitula “L’emoció de fer possible que ningú dormi al carrer”, es pot veure a lapàgina web de l’entitat, i és una de les eines de la campanya per animar elsciutadans a seguir col·laborant amb petits gestos individuals, que ArrelsFundació defineix com “petits grans de sorra que són clau per oferir habitatgei alimentació a tothom”.

D’altra banda, aquestainiciativa també inclou una manera innovadora de col·laboració ciutadana, quesón els “reptes”. Mitjançant aquests reptes, que han de crear els mateixosusuaris i poden anar des de concerts i aniversaris fins a sopars solidaris, lespersones poden fer partícips de la campanya al seu entorn, per tal d’assolir mésràpidament l’objectiu d’aconseguir que ningú dormi al carrer. Tota lainformació de la campanya es pot consultar a la pàgina web arrelsfundacio.org.

 

Més actualitat

Sense categoria

Vallejo, torturat pel franquisme, creu que s'investigarà judicialment

Vallejo, torturat pel franquisme, creu que s'investigarà judicialment

El sindicalista denuncia que va ser torturat a la comissaria de Via Laietana als anys 70 i ara la Fiscalia ha acceptat una querella presentada contra sis expolicies

22 setembre 2023

Redacció

POLÍTICA

Joan Tardà: "Que l'amnistia s'aprovi abans de la investidura és fer volar coloms"

Joan Tardà sobre l'amnistia

L'exdiputat d'ERC al Congrés assegura, des de Ràdio Estel, que el partit republicà no només ha d'utilitzar el català a la cambra baixa

21 setembre 2023

Redacció

TECNOLOGIA

La divulgació i l'educació són la solució al mal ús de la intel·ligència artificial

Joves miren els seus mòvils. Sobre la intel·ligència artifical a la pornografia

L'especialista Fran Segarra assegura a Ràdio Estel que "9 de cada 10 imatges pornogràfiques creades amb intel·ligència artificial són de dones"

20 setembre 2023

Redacció