En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

L'enquesta d'aquesta setmana: Et sembla bé la prohibició del cigarret electrònic en centres sanitaris, educatius i en els transports?

Els cigarrets electrònics no es podran fer servir en centres sanitaris, zones educatives i infantils, el transport públic i en l'àmbit de les administracions públiques,…

10 febrer 2014

Comparteix

Els cigarrets electrònics no es podran fer servir en centres sanitaris, zones educatives i infantils, el transport públic i en l'àmbit de les administracions públiques, especialment en les oficines d'atenció al públic. Les comunitats autònomes i el Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat també han acordat en el Consell Interterritorial de Salut plantejar als grups parlamentaris l'ampliació de la prohibició a tots els llocs públics tancats, tal com passa actualment amb els productes de tabac.

La titular de Sanitat, Ana Mato, ha explicat que es demanarà als grups parlamentaris que s'inclogui la prohibició dels cigarrets electrònics en escoles, centres mèdics i transport públic en alguna de les normes que actualment estan en tramitació perquè pugui entrar en vigor aquest mes de gener. En la roda de premsa posterior al Consell Interterritorial, Mato ha ressaltat que totes les autonomies estan d'acord en la necessitat que hi hagi una regulació d'aquests cigarrets a nivell estatal, amb l'"objectiu prioritari irrenunciable" de la protecció dels menors.

El govern català ja va anunciar el mes passat que havia pres la decisió de prohibir-ne l'us a tots els espais públics que depenen de la Generalitat.

És per això que aquesta setmana us preguntem si  us sembla bé la prohibició del cigarret electrònic en centres sanitaris, educatius i en els transports?

Més actualitat

ESGLÉSIA MÓN

Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"

13 març 2026

Ignasi Miranda

CULTURA

ENTREVISTES

Pau Roca i Carmen Marfà: "És impossible que una obra de teatre faci molta por"

L'actor i la dramaturga de 'La presència' exposen la combinació entre la comèdia i el terror de l'obra

13 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó

13 març 2026

Redacció