En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

ESPORTS

Joan Monfort: "Estava banyant la meva filla quan m'adono que tinc la fotografia al davant"

El fotògraf recorda com va fer la mítica fotografia entre els dos jugadors de futbol

10 juliol 2024

Redacció

Comparteix
Leo Messi banya el nadó Lamine Yamal
Fotografia feta per Joan Monfort

El fotògraf Joan Monfort, responsable de la fotografia on es veu com Leo Messi banya el nadó Lamine Yamal i que s'ha convertit en viral 17 anys després de fer-la, ha explicat que el dia abans de fer la fotografia li va estar donant moltes voltes perquè no tenia molt clar com fer-la. Un fet quotidià, però, li va donar la clau: "Jo estava banyant a la meva filla, donant-li voltes a la idea i de cop m'adono que tinc la fotografia al davant". Així que l'endemà es va endur la banyera i l'aneguet de la seva filla i va crear l'escena que 15 anys recull la il·lusió pels que veuen en Lamine Yamal un relleu digne del millor jugador de tots els temps.

En una entrevista al programa Fabricació pròpia de Ràdio Estel, Monfort assegura que no recordava haver-la fet fins que un company del diari Sport li va preguntar ara fa uns dies si era seva. I és que aquesta imatge on es veu com Leo Messi banya el nadó Lamine Yamal era per un calendari solidari del diari Sport i UNICEF.

Escolta tota la història de la imatge viral de Leo Messi banyant al nadó Lamine Yamal

0:00 / 0:00

Més actualitat

Sense categoria

La Conferència Episcopal Espanyola premia a Rosalía, Javier Cercas i Alauda Ruiz de Azúa

La institució argumenta que les tres personalitats representen una mirada espiritual "amb respecte i honestedat"

10 desembre 2025

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

MÚSICA

Joan S. Luna i J. de Montfort: "C. Tangana barreja públics de generacions molt diverses"

Joan S. Luna i J. de Montfort

Parlem amb Joan S. Luna i José De Montfort sobre 'C. Tangana, del rap crudo a la alfombra roja' el llibre que analitza l'evolució musical del cantant madrileny

10 desembre 2025

Redacció

SANITAT

Els metges avisen que els joves professionals marxaran del sistema sanitari si no es milloren les condicions

Xavier Lleonart, secretari general de ‘Metges de Catalunya’, reivindica recursos i descans per atendre el millor possible

10 desembre 2025

Redacció