En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Les addiccions i el seu impacte a la societat

Aquest divendres, a Ràdio Estel, preguntem: Tens algun tipus d'addicció? - Sí, a algunes substàncies (alcohol, tabac o altres drogues) - Sí. Addiccions socials (jocs,…

3 novembre 2016

Comparteix
Aquest divendres, a Ràdio Estel, preguntem:
Tens algun tipus d'addicció?
- Sí, a algunes substàncies (alcohol, tabac o altres drogues)
- Sí. Addiccions socials (jocs, mòbil, internet, compra compulsiva o altres)
- Altres menors o cap.
En el programa El mirador de l'actualitat, analitzarem aquest divendres (19.25 hores) les addiccions, enteses com un problema que afecta la condició humana i la vida social i econòmica d’un país:
- Del predomini de l’alcohol i el joc a les pantalles i altres tecnologies. Tot és malaltia?
- La importància de la família i l’educació.
- Pautes personals, familiars i socials perquè la persona es reintegri en la societat després d’una addicció important (joc, alcohol, drogues, sexe, contactes virtuals...)
En el col·loqui, hi participaran FrancescPerandreu, president d’ACENCAS (Associació Centre Català d’Addiccions Socials)Daniel Arasa, president de laPlataforma per la Família Catalunya-ONU i Xavier Carbonell, doctor en Psicologia i professor de Blanquerna - URL.

Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció