En directe

Fórmula Estel

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Agnès Marquès: "Les històries de les dones són històries de la humanitat"

Parlem amb la periodista i escriptora Agnès Marquès sobre la seva segona novel·la, 'La segona vida de Ginebra Vern'

26 febrer 2026

Redacció

Comparteix

“M’agradaria felicitar la Shara Cormier i en Patrick Brown… Esperen una criatura. Espero que estigueu realment enamorats i que això funcioni. Sempre, Timeshia Brown, esposa de Patrick.” Aquest és l’anunci que un bon dia del 2014 es publica en un petit diari local de Hemphill, Texas, i gràcies al que la nostra convidada d’avui rebia aquest dimarts el Premi Ramon Llull de les lletres catalanes. Entremig? 'La segona vida de Ginebra Vern', la segona novel·la de la periodista Agnès Marquès, que a partir d’ahir ja podeu trobar a les llibreries. Una novel·la que ens parla de venjances, de la comunicació en plena era digital i d’allò que passa i les interpretacions que se'n fan. Parlem de tot plegat amb l'autora a El Matí de Ràdio Estel.

Entrevistem l'Agnès Marquès

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció