En directe

La Missa de cada dia

RÀDIO ESTEL

Les litúrgies de Nadal, a Ràdio Estel

Sintonitza Ràdio Estel per viure en directe les diferents litúrgies que se celebren entre el dia de Nadal i el dia de Reis

Publicat: 23/12/2025 14:08 Actualitzat: 18/01/2026 20:34 per Redacció

Comparteix

Sintonitza Ràdio Estel per viure en directe les diferents litúrgies que se celebren entre el dia de Nadal i el dia de Reis. Així, a més de les litúrgies habituals, també presentem una programació especial pel 25 i 27 de desembre, i el 6 de gener.

El dia de Nadal tenim una programació durant tot el dia, amb tres moments significatius des de Montserrat. A les 8:30 h les Laudes, a les 11 h, Missa solemne presidida per l'abat Manel Gasch, i a les 18 h les Vespres. Per altra banda, emetrem el Rosari a les 7 h, i l'evangeli comentat a les 12 de la nit i poc abans de dos quarts de vuit del matí.

El 27 de desembre serà el dia per a la Missa de les Famílies des de basílica de la Sagrada Família a les 20 h, presidida pel cardenal Joan Josep Omella. Viu amb nosaltres aquest moment d'esperança especialment amb els matrimonis que celebren 25, 50 o més anys de casats.

Acabarem la programació especial el dia de Reis amb la solemnitat de l'Epifania del Senyor a les 9:30 h, en què serà la missa de clausura del Jubileu 2025 des de la plaça de Sant Pere del Vaticà. Així, culminarem un any dedicat a l'esperança amb una celebració presidida pel papa Lleó XIV.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Quim Benavent (Els Soviets): "Hi ha poc músic dedicant-se a la música"

Quim Benavent (Els Soviets): "Hi ha poc músic dedicant-se a la música"

Parlem amb Quim Benavent, cantant del grup Els Soviets, sobre el seu darrer disc 'Viurem com abans' ple de reversions i col·laboracions

2 novembre 2026

Glòria Romero, 

Mercè Raga, 

Oriol Francisco, 

SOCIETAT

Guillermo Infantes, periodista: "El moviment ‘Blocus’ no és un grup organitzat"

El periodista de Newtral desgrana que cada convocatòria funciona de manera independent sota el praigües de 'Blocus'

2 novembre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Aimar Vega: "És un bon moment per al cinema"

Aimar Vega

Parlem amb l'actor Aimar Vega sobre 'Arriba tutto', el debut cinematogràfic de José Mota com a director en què ha pogut participar

30 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,