En directe

Matines

RÀDIO ESTEL

Les onades de violència a Mèxic

Avui al Mirador de l'Actualitat us fem aquesta pregunta: Com creus que es pot acabar amb les onades de violència a Mèxic? - Amb un…

Publicat: 08/03/2017 20:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:30

Comparteix
Avui al Mirador de l'Actualitat us fem aquesta pregunta: Com creus que es pot acabar amb les onades de violència a Mèxic?
- Amb un treball de neteja general en un país amb molta corrupció policial i política
- Amb la col·laboració internacional i amb un diàleg social i polític que aïlli els criminals.
- Amb un gran pacte nacional per la justícia social i la reducció de la pobresa.
Des de les 19:25 al Mirador de l'Actualitat parlarem de Mèxic, un país castigat per la violència entre la preocupació per l’efecte Donald Trump:
- Els delictes econòmics s’han triplicat a Mèxic els últims 10 anys
- La violència especialment dura, en les últimes setmanes, a Veracruz, on hi ha víctimes transversals, des d’esglésies fins a locals d’oci.
Durant la tertúlia mantindrem col.loqui amb Salvador Aragonès, periodista. Arturo Landeros, representant de la taula per Mèxic.  Lluis Sols, de cristianisme i justícia i Sònia Herrera, de cristianisme i justícia 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

TELEVISIÓ

Carlos Chamarro: «M'agradaria molt treballar a Barcelona»

L'actor català des de fa sis temporadas a 'La que se avecina', repassa la seva trajectòria professional a 'Amb Llum Pròpia 2.0', amb Eduard Buil, recorda l'èxit de 'Camera Café' i parla de la seva vida actual entre Madrid, el teatre i la família.

6 novembre 2026

Redacció, 

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Affra: "Per mi cantar és sanació, anar a la part més intrínseca de mi"

Affra

Parlem amb la cantautora Affra i el seu productor Daniel Felices sobre 'Al trenzar mis penas', el seu disc debut

6 novembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

Oriol Francisco, 

MOBILITAT

SOCIETAT

Els usuaris d'autobusos interurbans exigeixen que tots els passatges viatgin asseguts

Tres plataformes del Maresme han obtingut el suport de tots els grups polítics del Parlament per implementar millores als autobusos interurbans

6 novembre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga,