En directe

Fórmula Estel

ACTIVITATS

EXCURSIONS

Les reserves pels viatges de l'Imserso començaran el 14 de desembre

En una entrevista al Matí a Ràdio Estel, el president de l'Associació corporativa d'agències de viatges especialitzades, Martí Sarrate, ha criticat el retard de trenta anys que ha patit el sector a causa de la pandèmia.

3 desembre 2021

Redacció

Comparteix

El president de l'Associació Corporativa d'Agències de Viatges Especialitzades, Martí Sarrate, ha explicat en una entrevista a 'El Matí a Ràdio Estel' que les reserves pels viatges de l'Imserso començaran el 14 de desembre i que les persones ja han rebut la carta. De tota manera, Sarrate ha alertat del retard de fins a tres mesos amb què ha començat la campanya i de com ha afectat al sector.

"La reactivació continua el 2022 i la recuperació total, en comparació amb el 2019, la contemplem cap a finals del 2023-2024. Aquesta travessia tan llarga econòmicament del desert sense ajudes i algunes de pendents, és difícil de resistir", ha sentenciat.

"Aquesta travessia tan llarga econòmicament del desert sense ajudes i algunes de pendents, és dificil de resistir."

L'arribada de la nova variant Òmicron i el repunt de casos a Espanya posa en perill aquestes reserves que començaran en breu i que Serrate pateix que puguin afectar. Per això, ha criticat les declaracions del president de l'Organització Mundial de la Salut que recomanava a les persones majors de seixanta anys que no viatgessin. El president d'ACAVE ha comentat que "la gent es guia per aquestes informacions, que poden generar por i inseguretat".

Davant les noves mesures dels diferents països i en l'àmbit intern de l'Estat espanyol per la nova onada de contagis, Sarrate ha considerat que "cal coordinació per implantar el passaport Covid" i que "les 17 comunitats autònomes unifiquin els mateixos criteris i necessitats de protocols".

Entrevista a Martí Sarrate, president de l'Associació Corporativa d'Agències de Viatges Especialitzades

0:00 / 0:00

Més actualitat

HABITATGE

Confederació Sindical d’Habitatge: "Vivim en un sistema en què és impossible tenir un sostre digne"

Marta Espriu, portaveu de l'entitat, alerta que la negativa a l'escut social pot reactivar el procés de desnonament a 13.000 famílies catalanes

27 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Guillamino: "No li demanem tant a l'art"

Guillamino

Parlem amb el músic Guillamino sobre 'Erra & Bé', el seu setè disc després de set anys d'absència del món musical

27 febrer 2026

Redacció

SOCIETAT

Lluc Salellas: "Les ciutats catalanes viuen un creixement sobtat de persones sense llar"

L'alcalde de Girona destaca el discurs constructiu que han mantingut les entitats socials davant de l'agressió a una persona sense llar

27 febrer 2026

Redacció