Aquest dimarts a Ràdio Estel, preguntem:
Què ha de fer la comunitat internacional ara per Síria?
- Protegir la població més vulnerable acordant un alto el foc urgent.
- Promoure una resolució de l’ONU que autoritzi tots els mitjans per aturar la guerra.
- Aïllar Rússia perquè rectifiqui la seva política.
En el programa El mirador de l'actualitat, parlarem aquest dimarts (19.25 h), de Síria com a terrible focus de desequilibri i tensions en les relacions internacionals.
Analitzarem les crides insistents del Papa a un alto el foc humanitari per evacuar els nens, Rússia manté una posició “injustificable” per a França, el Regne Unit i altres potències, la ciutat d’Alep, la cara més dura d’una guerra complexa i enrevessada de la qual no es veu el final i les possibilitats d’aturar aquest conflicte, entre altres.
En el col·loqui, hi participaran Jordi Verdaguer, president de Barcelona per Síria, Pascale Coissard, del Comitè Català d’Ajuda al Refugiat i Toni Florido, president de l’Associació Catalana d’Amics d’Israel.
Més actualitat
POLÍTICA
Alejandro Fernández: "L'emergència habitacional correspon al Govern, no als propietaris, donar una resposta"

El president del PP a Catalunya proposa abaixar impostos, alliberar el mercat, donar garanties de cobrament als propietaris i fer un parc públic d'habitatge
26 març 2026
Redacció, 


