RÀDIO ESTEL
L'Església, activa pel moment que viu Catalunya
peu de foto: Concentració davant la Conselleria d'Economia Fotògraf: Europa Press 20S. Aquest dijous va ser un dia marcat per l’actualitat. Hem repassat el que…
Publicat: 21/09/2017 16:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:30 per @BorjaDeMaria
peu de foto: Concentració davant la Conselleria d'Economia
Fotògraf: Europa Press
20S. Aquest dijous va ser un dia marcat per l’actualitat. Hem repassat el que ens ha deixat i ens deixaran aquests dies.
El secretari general de la Unió de Religiosos de Catalunya, Lluis Serra, s’ha referit a la nota de la Conferència Episcopal Tarraconense i altres grups eclesials: “L'Església està activa perquè veu que hi ha coses que mereix el seu criteri per aquests moments que està vivint Catalunya, Espanya i Europa”.
En la primera hora de la Fórmula Estel també hem parlat de lletres, de l’Any Gironella a Darnius. El director de RàdioEstel i Catalunya Cristiana, Jaume Aymar, ha descrit Josep Maria Gironella com un dels escriptors més importants de la literatura contemporania catalana.
Josep Lluis Pérez-Francesch, professor universitari especialista en dret constitucional, ha contestat si s’està aplicant l’article 155 de manera encoberta: “No sé si podem arribar a dir-ho 100%, però s'està intervenint els comptes amb una norma de rang baixíssim, sense un debat ni res”.
Aquest dijous hem parlat també de tot el que vindrà aquesta setmana al Catalunya Cristiana amb la seva cap de redacció Carme Munté, sobre Life Teen, un mètode de formació catòlica nascut als Estats Units, i sobre la missió dels mercedaris a les presons.
Més actualitat
Barcelona
ENTREVISTES
Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè
24 juliol 2026
Glòria Romero, 
Mercè Raga, 


