En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA

L’Església de Santa Anna torna a obrir les seves portes durant la nit

L’Església de Santa Anna de Barcelona ja fa unany que té les seves portes obertes per tenir cura i atendre als mésnecessitats, fet que la…

28 febrer 2018

Macià Grau

Comparteix

L’Església de Santa Anna de Barcelona ja fa unany que té les seves portes obertes per tenir cura i atendre als mésnecessitats, fet que la converteix en un lloc d’acollida i escolta per alssensesostre. El projecte, que rep el nom d’Hospital de Campanya Santa Anna, està enfuncionament només durant el dia, però davant l’onada de fred dels darrers diesla parròquia ha decidit que mantindrà l’Església oberta tota la nit. El servei extraordinaridurarà 4 dies, des de dimarts fins al divendres, i permetrà que hi puguinpernoctar fins a 15 persones cada dia.

Aquesta iniciativa, que ja es va fer l’any passattambé durant l’època més freda, és possible gràcies a tots els voluntaris que hiajuden desinteressadament, però la parròquia ja ha avisat a través del seuperfil de twitter @HospitalCampanyaAnna que es necessiten més voluntaris perals torns de nit i ha fet una crida a tots aquells que estiguin disposats aajudar.

Altres associacions com la Comunitat de Sant'Egidiotambé s’han sumat a la iniciativa de l’Església de Santa Anna d’ajudar als mésnecessitats en aquestes nits tan gèlides, i ha iniciat una recollida de mantes,sacs, gorres i guants que repartirà als sensesostre juntament amb una begudacalenta.

L’Ajuntament de Barcelona, per la seva banda jaha activat l’anomenada “Operació Fred” per  les baixes temperatures, fet que suposa lacreació de 100 places més d’allotjament temporal per a les persones que dormenal carrer. Tot i això, Sant'Egidio i la Fundació Arrels, que també ofereixallotjament i atenció als sensesostre ja han avisat que és necessària lacreació de nous centres residencials nocturns de baixa exigència.  

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Pep Gol: "Hi ha més músics que mai i poques sales on tocar"

Pep Gol

Parlem amb Pep Gol, trompeta i membre fundador de La Vella Dixieland, sobre els 45 anys de trajectòria de la mítica banda de jazz

22 octubre 2025

Redacció

POLÍTICA

Negociacions pels pressupostos: "Els governs voldran el mínim de liquiditat per complir les necessitats compromeses"

El catedràtic d’economia de la UPF, Guillem López Casasnovas, considera que ens trobem en un atzucac amb els pressupostos

22 octubre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Albert Guinovart: "Com a autor, no concebo la música sense l'intèrpret"

Parlem amb el compositor i pianista Albert Guinovart, que oferirà un concert al Teatre Sarrià el pròxim 23 d'octubre

21 octubre 2025

Redacció