En directe

El Matí a Ràdio Estel

CULTURA

Lloll Bertran: "Riure és viure"

“La Lloll i el secret del Maldà és un conte de fragàncies”, com ha explicat la mateixa actriu catalana aquest divendres a la Fórmula Estel…

16 juny 2017

Mercè Raga

Comparteix
“La Lloll i el secret del Maldà és un conte de fragàncies”, com ha explicat la mateixa actriu catalana aquest divendres a la Fórmula Estel de Ràdio Estel. L’obra, de creació pròpia de la Lloll Bertran, es va estrenar aquest dijous al teatre Maldà de Barcelona. Fins al 2 de juliol, acompanyada d’Eduard Autonell a l’escenari i Ariadna Cabiró al piano, Lloll Bertran ens mostraran la història d’un comte francés, que fascinat per la ciutat de Barcelona, es va instal·lar al Palau Maldà, escenari de l’obra, que ell va anomenar “la barraqueta”.
 
Sibarita de l’art, amant de la música i el teatre a la barraqueta del senyor comte, hi van passar coses que ben poques persones saben, Però la Lloll, després de molts anys d’investigació, ens desvetlla el secret que guarda aquest Palau. Es tracta d'una obra fresca, divertida, un musical on les cançons hi tenen un paper destacat. Algunes de les peces són versions i altres, temes originals de Celdoni Fonoll. Segons Lloll Bertran, amb “aquest espectacle, es vol posar en valor el poder de la paraula per tonar a l’essència del teatre, on no hi ha res com les coses fetes a mà”
 
La dama de l’humor català també ha fet una radiografia de l’estat de la comèdia a casa nostra. Lloll ha parlat de la “revolta dels somriures com una força que ens ha d’empènyer cada dia a viure, perquè riure és viure” ha afirmat l’actriu igualadina. 
 
Podeu escoltar l’entrevista completa AQUÍ (minut 9')

Més actualitat

ACTUALITAT

MEDICINA

SOCIETAT

Jacobo Mendioroz fa una crida a la calma: “El brot de tuberculosi amb més de 25 infectats a Barcelona no és preocupant”

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

21 març 2025

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

DRETS HUMANS

POLÍTICA

SOCIETAT

Anna Gómez, sobre els retards a Rodalies: "Això és una merda, rebem garrotades de tot arreu"

caos a la xarxa de Rodalies

La portaveu de Dignitat a les Vies insta el govern a dir la veritat sobre el caos a Rodalies perquè "només així podrem començar a treballar"

19 març 2025

Redacció

ACTUALITAT

SOCIETAT

L’Angelina Torres, la persona més gran de l’estat, fa 112 anys i ens ha obert les portes de casa seva

L'Angelina Torres fa 112 anys

L’Angelina Torres Vallbona, de 112 anys, és la dona més gran de Catalunya i de tot l'estat i ens obre les portes de casa seva.

18 març 2025

Redacció