En directe

Cocodril Club

RÀDIO ESTEL

"L'obra mercedària, un arbre frondós als cinc continents"

Aquest divendres, a punt pel pregó de l’actriu barcelonina i lluitadora pels drets de les dones Leticia Dolera, hem parlat a A Primera Hora d’una de les…

Publicat: 21/09/2018 11:10 Actualitzat: 13/10/2021 20:29

Comparteix
Aquest divendres, a punt pel pregó de l’actriu barcelonina i lluitadora pels drets de les dones Leticia Dolera, hem parlat a A Primera Hora d’una de les festes grans de la capital catalana, la festivitat de la Mercè, des de dos àmbits.
Hem parlat amb Ignasi Riera, president de la Germandat de la Mercè, i amb Marta Almirall, directora artística de Mercè Art de Carrer.
"Estem celebrant els 800 anys. Avui l'obra mercedària és un arbre frondós que es ramifica als cinc continents”, ha explicat Riera.
“Totes les presentadores d'enguany de La Mercè són dones. La llibertat que tenen ens faran reflexionar que fa molts anys que no s'han escoltat”, ha apuntat Almirall.
20S
Un dia també en el que ens hem fet ressó de la reivindicació del 20 de setembre, amb el periodista Jordi Sans: “Els líders naturals estan a la segona línea o directament estan a la presó. Fets com la manifestació d’ahir demostra que hi ha un gruix social que té l’objectiu a llarg termini de la independència.
Mataronina, compositora, cantant: Gessamí Boada ha presentat aquest any el seu primer disc jazzístic White Flowers, i ens l’ha presentat a l’espai Nous Estels.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Laura Llaneli i Jérôme Lefaure: "Fa certa vergonya dir que ets artista"

L'artista i el cofundador de HomeSession posen en valor l'art com a eina de coneixement a la societat

10 setembre 2026

Guillem Andrés

Joan Trias

POLÍTICA

El Sindicat majoritari dels Mossos d'Esquadra, sorprès per la dimissió de Trapero

Imma Viudes, portaveu de l'entitat, confia que el relleu doni continuïtat al treball fet en els darrers anys

10 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

EDUCACIÓ

ENTREVISTES

Jaume Funes: "No hauria de marxar ningú de l'escola sense voler saber per què passen les coses"

El pedagog reflexiona sobre el malestar del sector educatiu i els reptes que cal afrontar

9 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga