En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"L'obra mercedària, un arbre frondós als cinc continents"

Aquest divendres, a punt pel pregó de l’actriu barcelonina i lluitadora pels drets de les dones Leticia Dolera, hem parlat a A Primera Hora d’una de les…

Publicat: 21/09/2018 11:10 Actualitzat: 13/10/2021 20:29

Comparteix
Aquest divendres, a punt pel pregó de l’actriu barcelonina i lluitadora pels drets de les dones Leticia Dolera, hem parlat a A Primera Hora d’una de les festes grans de la capital catalana, la festivitat de la Mercè, des de dos àmbits.
Hem parlat amb Ignasi Riera, president de la Germandat de la Mercè, i amb Marta Almirall, directora artística de Mercè Art de Carrer.
"Estem celebrant els 800 anys. Avui l'obra mercedària és un arbre frondós que es ramifica als cinc continents”, ha explicat Riera.
“Totes les presentadores d'enguany de La Mercè són dones. La llibertat que tenen ens faran reflexionar que fa molts anys que no s'han escoltat”, ha apuntat Almirall.
20S
Un dia també en el que ens hem fet ressó de la reivindicació del 20 de setembre, amb el periodista Jordi Sans: “Els líders naturals estan a la segona línea o directament estan a la presó. Fets com la manifestació d’ahir demostra que hi ha un gruix social que té l’objectiu a llarg termini de la independència.
Mataronina, compositora, cantant: Gessamí Boada ha presentat aquest any el seu primer disc jazzístic White Flowers, i ens l’ha presentat a l’espai Nous Estels.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Raquel Ferri: "Necessitem la cultura més que mai"

Raquel Ferri

Parlem amb l'actriu Raquel Ferri sobre 'Morning Sun', una obra escrita per l'anglès Simon Stephens i dirigida per Pau Roca

16 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Sara Roy: "Amb la música sempre acabes fent política"

Sara Roy

Parlem amb la cantautora Sara Roy sobre el seu nou disc 'Per si s'acaba el món', un treball molt personal que ens parla d'esperança

15 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

JUSTÍCIA

La llei de nets: suspesa i en via judicial a un mes vista de les eleccions generals

Més de 160.000 persones poden quedar excloses del vot a causa de la suspensió de la llei de nets

15 octubre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga,