Aquest dimarts el passarem recordant que fa 22 anys que va morir a Madrid Antonio Flores. El 30 de maig de 1995, dues setmanes després de la mort de la seva mare, amb només 33 anys d'edat, Antonio Flores va ser trobat mort a casa a causa d'una sobredosi de drogues. L'únic fill mascle de la cantant Lola Flores i del guitarrista Antonio González, “El Pescaílla”, també germà de Lolita Flores i de Rosario Flores, va estar involucrat des de petit en el món de la música i l'actuació. En la branca musical, va trencar amb la tradició familiar del flamenc per crear un estil més pop-rock. El seu àlbum debut, "Antonio", del 1980, ja inclou una de les seves cançons més famoses: "No dudaría". Escoltarem la seva música durant la Fórmula Estel.
Més actualitat
ESGLÉSIA MÓN
Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"
13 març 2026
Ignasi Miranda, 
SOCIETAT
Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó
13 març 2026
Redacció, 

