En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

"L'Ozempic ha d'anar acompanyat d'un canvi d'hàbits"

Analitzem la falta d'aquest medicament per a la diabetis, després que s'ha popularitzat el seu ús per perdre pes

Publicat: 25/10/2023 18:50 Actualitzat: 02/04/2024 15:08

Comparteix
Ozempic per perdre pes

En els darrers mesos, les farmàcies estan patint un desabastiment de l'Ozempic, un fàrmac per controlar la diabetis i que ara també s'està utilitzant per aprimar. I és que l'ús d'Ozempic per perdre pes s'ha posat de moda i des del Fabricació pròpia hem volgut analitzar les conseqüències.

És segur? Pot suposar un perill per a les persones que el necessiten per a controlar la diabetis? Es pot comprar lliurement o es necessita recepta? Ens aclareixen tots aquests dubtes Eduard Fernández-Rajal, coordinador del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona de les farmàcies de Nou Barris, i Noemí Cuenca, dietista-nutricionista.

Entrevista als professionals de la salut sobre l'ús de l'Ozempic per perdre pes

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TELEVISIÓ

Pol Rodríguez: "Hi ha fons d'inversió que no tenen cap tipus d'ètica ni de moral"

Pol Rodríguez

Parlem amb Pol Rodríguez, director i creador de 'Ravalejar', la sèrie d'HBO sobre la crisi d'habitatge a Barcelona protagonitzada per Enric Auquer

17 juliol 2026

Glòria Romero

Joan Trias

POLÍTICA

Eva Pous, Alerta Solidària: "L'amnistia no retorna el patiment ni l'estatus polític"

Alerta Solidària assegura que no hi ha possibles interpretacions que puguin els jutges fer per no aplicar l'amnistia

17 juliol 2026

Guillem Andrés

Xavi Toscano

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Marc Artigau: "El sistema està dissenyat perquè el jo superi el nosaltres"

Marc Artigau

Parlem amb l’escriptor i dramaturg Marc Artigau sobre el seu darrer llibre 'Aquest serà el nostre pou', un recull de contes que explora la maldat quotidiana

16 juliol 2026

Glòria Romero

Joan Trias