En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

"M'agrada que em diguin Macarena. Lola no em fa tanta gràcia"

Macarena Gómez estrena 'Desmadre incluido', una comèdia d'embolics protagonitzada per actors com Salva Reina, Jorge Clemente o Pilar Ordóñez

6 octubre 2023

Comparteix
"M'agrada que em diguin Macarena. Lola no em fa tanta gràcia"

Macarena Gómez estrena Desmadre incluido, una comèdia d'embolics protagonitzada coralment per actors com Salva Reina, Jorge Clemente, Pilar Ordóñez i amb l'actriu al capdavant.  

Gómez puja a 'La Caravana' i explica com va crear Cilantro Films, la seva pròpia productora després de la pandèmia. Una època que explica en què va viure "una realitat que no estaven vivint la resta dels ciutadans" perquè la va passar en una casa de camp que té a Catalunya, aïllada de les grans ciutats. Un distanciament que li va produir "vertigen i molta por" i que va fer que en el moment de tornar a agafar un AVE on només viatjava ella, es posés a plorar.

"La primera vegada que vaig tornar a agafar un AVE per anar a Madrid vaig plorar perquè anava sola. Va ser un xoc molt fort"

EL SEU PAPER A 'LA QUE SE AVECINA'

L'actriu, coneguda pel seu paper a la mítica sèrie La que se avecina, ens confessa que no li agrada especialment que es refereixin a ella amb el nom del personatge: "M'agrada que em diguin Macarena perquè vol dir que em valoren com a actriu".

"M'agrada que em diguin Macarena perquè vol dir que em valoren com a actriu"

Tot i això, reconeix que té moltíssim a agrair a aquest personatge perquè li ha donat molta popularitat i li ha ensenyat a saber manipular les seves emocions a l'hora d'actuar.

Macarena Gómez: "M'agrada que em diguin Macarena. Lola no em fa tanta gràcia"

0:00 / 0:00

Més actualitat

PAPA LLEÓ

POLÍTICA

El papa Lleó XIV llança un missatge directe contra la crispació política

El Pontífex ha advertit que la pluralitat democràtica no pot degenerar en una desqualificació i que les diferències s’han de gestionar amb escolta

8 juny 2026

Redacció

PAPA LLEÓ

Lleó XIV fa una crida a ser humans, buscar la justícia i viure amb honestedat

El Papa ha advertit dels riscos de deixar-se arrossegar per l'ambició de riquesa, i ha animat a no caure en la indiferència

8 juny 2026

Redacció

PAPA LLEÓ

RÀDIO ESTEL

Primeres paraules en català de Lleó XIV: "Us espero, tinc ganes de veure-us"

El Pontífex va pronunciar les paraules a l'avió papal a l'enviada especial de Ràdio Estel i Catalunya Cristiana, Mercè Alonso

6 juny 2026

Redacció