En directe

Missa conventual de Montserrat

POLÍTICA

Manuel Reyes: "L'independentisme encara té molta força a Madrid"

El president del PP a Barcelona nega que el procés català "s'hagi acabat", tot i la falta de majoria absoluta al 12-M dels independentistes: "Ja ens agradaria"

16 maig 2024

Redacció

Comparteix

El president del PP a Barcelona i alcalde de Castelldefels, Manuel Reyes, ha avisat que "l'independentisme encara té molta força a Madrid". En una entrevista al programa La Caravana de Ràdio Estel, el membre de l'executiva del PP a Catalunya (PPC) ha negat que el procés català s'hagi acabat, tot i que la majoria independentista no sumi majoria absoluta a les eleccions del 12 de maig: "Ja ens agradaria", ha remarcat Reyes.

Manuel Reyes, alcalde de Castelldefels i membre de l'executiva del PP | ACN
Manuel Reyes, alcalde de Castelldefels i membre de l'executiva del PP | ACN

El futur diputat popular al Parlament ha valorat que els resultats del partit popular, amb 15 escons, es deuen al fet que el missatge del partit durant la campanya electoral "ha sigut positiu, per construir una política de primera amb qüestions prioritàries com la salut o la inseguretat".

També creu que la implicació del líder del partit, Alberto Núñez Feijóo, a la campanya els ha beneficiat. "Molta gent veu que el govern d'Espanya no està fent bé les coses i potser un canvi aquí a Catalunya és el principi d'un canvi al capdavant d'Espanya".

"Que el PPC no estigui a la futura Mesa del Parlament no serà normalitat democràtica"

Reyes ha negat que s'hagin trobat amb el PSC per parlar de la investidura de Salvador Illa, però demana "fets i no paraules" als socialistes si volen seure a taula per negociar.

El president del PP a Barcelona ha remarcat que si el PPC no està a la futura Mesa del Parlament "no serà normalitat democràtica": "Nosaltres no demanem una cadira, per resultat ens toca i entenem que no hi haurà cap cordó sanitari contra el PP", ha sentenciat.

Entrevista a Manuel Reyes, president del PP a Barcelona i alcalde de Castelldefels

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Mamen Duch i Marta Pérez: "T de Teatre torna a TV3 amb una nova sèrie"

Les actrius celebren els 35 anys de la companyia T de Teatre i presenten l'obra 'Avui no ploraré' al Teatre Goya

16 gener 2026

Redacció

SANITAT

La Marató de Donants de Sang vol arribar a les 10.000 donacions

Foto: beteve

Parlem amb Laura Medina, la cap del Banc de Sang i Teixits de l’Hospital de Sant Pau, sobre la marató de donació de sang d'enguany

16 gener 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Daniel Roldan, politòleg: "Difícilment un atac americà podrà alterar la situació interna de l'Iran"

L'editor en cap del Catalonia Global Institute detalla que la manca d'articulació de l'oposició dificulta un canvi de règim

15 gener 2026

Redacció