En directe

Visita apostòlica del Papa Lleó XIV

AUDIOS

Marco Mezquida: "Jo els fils musicals els trauria tots. Són emprenyadors"

El músic acaba de publicar el seu nou treball 'Tornado', juntament amb Masa Kamaguchi (contrabaix) i Ramon Prats ( bateria)

14 setembre 2023

Comparteix
Marco Mezquida Tornado

El pianista de jazz reivindica el silenci per a poder apreciar la bona música i la vida, en general. En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, ha presentat 'Tornado' el seu nou treball amb el qual aquest dimecres va donar el tret de sortida al Mercat de Música Viva de Vic. També s'ha fet un repàs a la seva trajectòria, als concerts que té per davant i sobre com porta això de viure dia sí i dia també dalt d'un avió.

Mezquida ha treballat amb Chicuelo, Sol Picó o Sílvia Pérez Cruz.  Premsa, programadors, públic i els seus propis col·legues coincideixen a dir que ell és una de les aparicions més brillants i prometedores en l'escena musical de la península en dècades i un artista destinat a conquerir qualsevol escenari imaginable al món. Nascut a Menorca el 1987, es va llicenciar a l'ESMUC al 2009 i des de llavors ha gravat més de 60 discos amb els millors músics del país.

Més actualitat

Sense categoria

Mercè Raga: "Intentarem arribar a un moment de profunda comunió per rebre a Lleó XIV"

El primer gran acte de Lleó XIV a Barcelona serà aquest vespre a la vetlla de pregària de l'Estadi Olímpic Lluís Companys

9 juny 2026

PAPA LLEÓ

Les afectacions de mobilitat a Barcelona i a Montserrat per la visita del Papa

Les administracions recomanen reduir desplaçaments, fer teletreball i utilitzar el transport públic, que es reforçarà durant la visita

9 juny 2026

Redacció

PAPA LLEÓ

POLÍTICA

El papa Lleó XIV llança un missatge directe contra la crispació política

El Pontífex ha advertit que la pluralitat democràtica no pot degenerar en una desqualificació i que les diferències s’han de gestionar amb escolta

8 juny 2026

Redacció