En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Marco Mezquida: "Jo els fils musicals els trauria tots. Són emprenyadors"

El músic acaba de publicar el seu nou treball 'Tornado', juntament amb Masa Kamaguchi (contrabaix) i Ramon Prats ( bateria)

14 setembre 2023

Comparteix
Marco Mezquida Tornado

El pianista de jazz reivindica el silenci per a poder apreciar la bona música i la vida, en general. En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, ha presentat 'Tornado' el seu nou treball amb el qual aquest dimecres va donar el tret de sortida al Mercat de Música Viva de Vic. També s'ha fet un repàs a la seva trajectòria, als concerts que té per davant i sobre com porta això de viure dia sí i dia també dalt d'un avió.

Mezquida ha treballat amb Chicuelo, Sol Picó o Sílvia Pérez Cruz.  Premsa, programadors, públic i els seus propis col·legues coincideixen a dir que ell és una de les aparicions més brillants i prometedores en l'escena musical de la península en dècades i un artista destinat a conquerir qualsevol escenari imaginable al món. Nascut a Menorca el 1987, es va llicenciar a l'ESMUC al 2009 i des de llavors ha gravat més de 60 discos amb els millors músics del país.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Bernat Quintana i Diego Braguinsky: "L'ambient d'una companyia és clau per a la complicitat a escena"

Bernat Quintana i Diego Braguinsky

Parlem amb els actors Bernat Quintana i Diego Braguinsky sobre 'La ratonera', actualment al Teatre Apolo de Barcelona, dirigida per Ignasi Vidal

10 abril 2026

Redacció

ENTREVISTES

Alberto Gómez: "Escriure una carta a mà és terapèutic"

L'editor de 'Cartes d'amor' destaca els grans beneficis i emocions que desperten les cartes escrites a mà

10 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Chantal Aimée: "Si féssim boicot a marques pro-Israel en massa, tindria un pes"

Chantal Aimée

Parlem amb l'actriu Chantal Aimée sobre l'obra 'Retorn a Haifa' de l'escriptor Ghassan Kanafani, actualment representada al Heartbreak Hotel

9 abril 2026

Redacció