En directe

Fes ta festa

AUDIOS

Marco Mezquida: "Jo els fils musicals els trauria tots. Són emprenyadors"

El músic acaba de publicar el seu nou treball 'Tornado', juntament amb Masa Kamaguchi (contrabaix) i Ramon Prats ( bateria)

14 setembre 2023

Comparteix
Marco Mezquida Tornado

El pianista de jazz reivindica el silenci per a poder apreciar la bona música i la vida, en general. En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, ha presentat 'Tornado' el seu nou treball amb el qual aquest dimecres va donar el tret de sortida al Mercat de Música Viva de Vic. També s'ha fet un repàs a la seva trajectòria, als concerts que té per davant i sobre com porta això de viure dia sí i dia també dalt d'un avió.

Mezquida ha treballat amb Chicuelo, Sol Picó o Sílvia Pérez Cruz.  Premsa, programadors, públic i els seus propis col·legues coincideixen a dir que ell és una de les aparicions més brillants i prometedores en l'escena musical de la península en dècades i un artista destinat a conquerir qualsevol escenari imaginable al món. Nascut a Menorca el 1987, es va llicenciar a l'ESMUC al 2009 i des de llavors ha gravat més de 60 discos amb els millors músics del país.

Més actualitat

ENTREVISTES

SOCIETAT

Famílies d'acollida: "L'adaptació no és fàcil, però és un procés meravellós"

A Catalunya hi ha prop de 260 infants menors de 6 anys, pendents d’acollida, 115 dels quals tenen menys de 2 anys

19 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Los Manolos: "La rumba catalana gaudeix de molt bona salut"

Los Manolos

Parlem amb Xavi Calero i Toni Pelegrín, membres de Los Manolos, sobre el seu pròxim concert al Poble Espanyol i la seva trajectòria

19 juny 2026

Redacció

SOCIETAT

Creix la demanda de beques pel lleure educatiu, eina clau pel benestar emocional

Fundesplai preveu oferir 9.000 beques aquest estiu a joves i infants

19 juny 2026

Redacció