En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

Sense categoria

Maria Picassó: "El problema de la IA en la il·lustració és que està basada en l'espoli"

Conversem amb la il·lustradora del moment, Maria Picassó, que ens explica el principal problema que veu a la intel·ligència artificial

Publicat: 05/03/2024 18:30 Actualitzat: 18/01/2026 21:59

Comparteix
La il·lustradora i caricaturista Maria Picassó als estudis de Ràdio Estel / Ràdio Estel

Les seves il·lustracions i caricatures són a tot arreu. A les revistes ICON d'El País, a la suïssa Zwölf o al Los Angeles Times, en portades de llibres com Confeti, de Jordi Puntí, a exposicions com la de Núria Feliu al Palau (Robert) o als videojocs de Star Trek.

En una entrevista al 'Fabricació Pròpia' de Ràdio Estel, conversem amb Maria Picassó, que ens explica el principal problema que veu a la intel·ligència artificial, ens confessa un dels projectes preferits i s'atreveix a fer una caricatura de Mercè Raga en directe, i durant l'entrevista.

Maria Picassó: "El problema de la IA en la il·lustració és que està basada en l'espoli"

0:00 / 0:00

Més actualitat

EDUCACIÓ

ENTREVISTES

Jaume Funes: "No hauria de marxar ningú de l'escola sense voler saber per què passen les coses"

El pedagog reflexiona sobre el malestar del sector educatiu i els reptes que cal afrontar

9 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

EDUCACIÓ

Les famílies reclamen tenir veu en el conflicte educatiu

Jordi de Carreras, president de l'aFFaC, assegura que hi ha reptes que no s'afronten des de fa molts anys i que s'ha d'obrir una nova etapa.

9 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Quim Masferrer: "És la mort el que dona sentit a la vida"

Quim Masferrer

Parlem amb l'actor i presentador Quim Masferrer sobre el retorn de la seva obra 'Temps' als escenaris quinze anys després de la seva estrena

9 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias