En directe

Fórmula Estel

CULTURA

ENTREVISTES

Marisa Martins i Mac McClure: "Fa mal que amants de l'òpera no posin en valor el recital"

La mezzosoprano i el pianista ofereixen un espectacle sobre el compositor francès Francis Poulenc al Teatre Sarrià

8 octubre 2025

Redacció

Comparteix

A El Matí a Ràdio Estel ens visita un dúo de primeríssim nivell de l’escena de la música clàssica a nivell internacional. Ells són la mezzosporano Marisa Martins i el pianista Mac McClure, que els trobareu junts en escena aquest dijous 9 d’ctubre al Teatre de Sarrià amb un espectacle sobre el compositor francès Francis Poulenc i de la seva relació amb Barcelona i amb les prolífiques amistats que hi va fer. 

Frederic Mompou, Alicia de Larrocha, Carlota Garriga, Xavier Turull, Xavier Montsalvatge, són grans noms de la música del segle XX que d’alguna manera o altre estan relacionats amb Poulenc, i aquest dijous podrem escoltar obres de tots ells.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Marisa Martins i Mac Macclure

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

Eric del Arco: "Les llibreries som espais de socialització, de cultura i de trobada"

El president del Gremi de Llibreters valora com en el sector sempre hi ha relleu malgrat patir diverses crisis

4 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Edu Lloveras i Oscar Fabrés: "El teatre ha de ser un acompanyament emocional"

Edu Lloveras i Oscar Fabrés

Parlem amb el director Oscar Fabrés i l'actor Edu Lloveras sobre 'Una Cançó Llunyana', que torna a la Sala Dau Al Sec fins al 15 de febrer

4 febrer 2026

Redacció

HABITATGE

SOCIETAT

Confederació Sindical d'Habitatge: "Les sancions són baixíssimes i no ataquen l'arrel del problema"

Marta Espriu, portaveu de la Confederació, valora com a insuficients les primeres sancions a propietaris de pisos perquè incompleixen la llei

4 febrer 2026

Redacció