En directe

Fórmula Estel

CULTURA

ENTREVISTES

Marisa Martins i Mac McClure: "Fa mal que amants de l'òpera no posin en valor el recital"

La mezzosoprano i el pianista ofereixen un espectacle sobre el compositor francès Francis Poulenc al Teatre Sarrià

Publicat: 08/10/2025 09:28 Actualitzat: 18/01/2026 20:59 per Redacció

Comparteix

A El Matí a Ràdio Estel ens visita un dúo de primeríssim nivell de l’escena de la música clàssica a nivell internacional. Ells són la mezzosporano Marisa Martins i el pianista Mac McClure, que els trobareu junts en escena aquest dijous 9 d’ctubre al Teatre de Sarrià amb un espectacle sobre el compositor francès Francis Poulenc i de la seva relació amb Barcelona i amb les prolífiques amistats que hi va fer. 

Frederic Mompou, Alicia de Larrocha, Carlota Garriga, Xavier Turull, Xavier Montsalvatge, són grans noms de la música del segle XX que d’alguna manera o altre estan relacionats amb Poulenc, i aquest dijous podrem escoltar obres de tots ells.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Marisa Martins i Mac Macclure

0:00 / 0:00

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Hèctor Claramunt i Mònica Pérez: "No cal anar a deprimir-se sempre al cinema"

Hèctor Claramunt

Parlem amb el director i guionista Hèctor Claramunt i l'actriu Mònica Pérez sobre 'Escape Room 2', la seqüela de l'èxit teatral fet pel·lícula

13 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

ESGLÉSIA MÓN

PAPA LLEÓ

El papa Lleó XIV serà intervingut per extirpar-li un nòdul al pulmó

Davant d’aquest ingrés, s'han cancel·lat totes les audiències del pontífex fins dimarts que ve dia 20 d'octubre

13 octubre 2026

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Àngel Miret: "La majoria de nosaltres som àngels i dimonis alhora"

Àngel Miret

Parlem amb l'advocat Àngel Miret sobre la seva segona novel·la, titulada 'La rebel·lió de l’àngel guardià'

9 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias,