L'espai El Pitjor del pitjor d'aquest dimecres, dins el programa Fórmula Estel de Ràdio Estel, hem tornat a parlar del 9 de novembre i de com altera el full de ruta dels diferents partits polítics. Meritxell Borràs, diputada i directora de campanya de Convergència democràtica de Catalunya per al 9N. ha dit que el valora de forma molt positiva perquè “malgrat totes les pegues i les dificultats” que podien entorpir la participació, “quasi dos milions i mig de persones” van voler participar de la jornada, que qualifica de “gran victòria de la ciutadania”.
La diputada de CIU també ha apuntat que, per tal de validar d’una forma definitiva la voluntat del poble de Catalunya, existeixen dues vies. “La més idònia seria fer un referèndum pactat i acceptat”, ha apuntat, però en cas que això no fos possible, segons la dirigent nacionalista, s’haurien de plantejar eleccions “que els partits hauríem de transformar en plebiscitàries i per tant, incontestables per part de ningú”. També s’ha referit a la querella anunciada de la Fiscalia contra el govern per la celebració del 9N, afirmant que li sembla “horrorós” que aquesta actuació fos anunciada prèviament pel Partit Popular i que això porta a plantejar-se “si la Fiscalia actua lliurement o sota mandat”.
Més actualitat
ESGLÉSIA CATALUNYA
PAPA LLEÓ
RELIGIÓ
L'organització del viatge de Lleó XIV treballa per ampliar l'aforament de la vetlla de pregària

El director de Secretariat de Pastoral amb Joves de l'Arxidiòcesi de Barcelona destaca l'interès que ha despertat l'acte del Pontífex a l'Estadi Lluís Companys
11 maig 2026
Redacció, 


