En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Missa d'acció de gràcies pel Títol de Basília a la verge de Núria

S'ha celebrat aquest dissabte l'Eucaristia d'acció de gràcies per la concessió del títol de Basílica al Santuari de Núria. L'ha presidida el cardenal Lluís Martínez…

30 novembre 2014

Comparteix

S'ha celebrat aquest dissabte l'Eucaristia d'acció de gràcies per la concessió del títol de Basílica al Santuari de Núria. L'ha presidida el cardenal Lluís Martínez Sistach, amb l'arquebisbe Joan-Enric Vives com a concelebrant principal. El temple estava ple a vessar, amb els símbols basilicals del conopeu i el tintinacle. Creu, campana i olla, elements distintius de Núria, han estat referent per demanar a la Mare de Déu capacitat per portar Crist i la caritat generosa sobretot als més necessitats. També han assistit el president Artur Mas i diverses autoritats civils. La celebració ha estat transmesa per Ràdio Estel.


Àudio de la celebració

Més actualitat

SOCIETAT

Pobresa i calor: la doble vulnerabilitat que afecta als barris més pobres de l'àrea metropolitana de Barcelona

Un estudi de la UAB detecta que els barris desafavorits registren fins a 1 ºC més de temperatura que la resta

26 juny 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

SOCIETAT

Ousman Umar i Dani Sancho: "La solució a la migració és crear prosperitat a l'origen"

Ousman Umar i Dani Sancho

Parlem amb Ousman Umar i Dani Sancho sobre la pel·lícula 'Viatge al país dels blancs', on Umar explica el seu viatge des de Ghana a Barcelona

26 juny 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Fra Juan Duque: "L'esperança radica en la cooperació del propi ciutadà veneçolà"

La màxima prioritat en aquests moments és el rescat de persones que han quedat entre les runes, amb una desena de milers de desapareguts

26 juny 2026

Redacció