En directe

La Missa de cada dia

ESGLÉSIA CATALUNYA

Mn. Antonio Rodríguez Moreno, nou prevere de l’arquebisbat de Tarragona

Aquest diumenge 9 de setembre ha tingut lloc a la catedral de Tarragona lacerimònia d’ordenació d’un nou capellà per l’arquebisbat de Tarragona: Mn.Antonio Rodríguez Moreno.…

Publicat: 10/09/2018 00:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:29 per Redacció

Comparteix

Aquest diumenge 9 de setembre ha tingut lloc a la catedral de Tarragona lacerimònia d’ordenació d’un nou capellà per l’arquebisbat de Tarragona: Mn.Antonio Rodríguez Moreno. L’ordenació, que ha anat a càrrec de l’arquebisbe deTarragona Mons. Jaume Pujol, ha estat seguida per nombrosos familiars i amicsdel nou prevere, que han volgut acompanyar-lo en aquest dia tant significatiu.A més, ha comptat també amb la presència de l’alcalde de Tarragona, el Sr.Josep-Fèlix Ballesteros, i d’altres membres del consistori tarragoní, anticscompanys de l’ordenand quan entre els anys 2007 i 2013 va formar part del’equip de govern com a regidor de l’Ajuntament en matèria d’Espais públics.

La missa ha estat concelebrada per Mn. Joaquim Fortuny, vicari general del’arxidiòcesi; Mn. Jaume Gené, rector del Seminari de Tarragona; Mn. NorbertMiracle, que ha estat el rector del Seminari Major Interdiocesà durant l’etapaformativa de Mn. Antonio Rodríguez i Mn. Joan Maria Padrell, rector de la parròquiade Sant Salvador del Vendrell, on col·laborava actualment com a diaca.

Mons. Jaume Pujol, en l’homilia, ha definit l’ordenand com una persona «aqui no li ha faltat mai l’entusiasme per servir els altres i per servir l’Eslgésia»,i ha encoratjat el nou sacerdot de l’arquebisbat de Tarragona a «recórrer sempreal Senyor i a escoltar els “crits” de tanta gent, especialment els joves, queno acaben de trobar la llum per caminar lliurement».

Per la seva banda, Mn. Antonio Rodríguez també ha volgut mostrar el seuagraïment al Sr. arquebisbe per la ordenació, i a Mn. Norbert Miracle per laseva confiança en l’etapa del Seminari: «Gràcies pel seu constant suport en latrajectòria formativa.» Finalment, després d’agrair a tots els presents la sevaparticipació en la cerimònia, ha expressat de manera sincera quins han estatels seus sentiments durant l’ordenació: «No sento que pugui merèixer res delque m’està passant.»

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Joan Luna i Jordi Pastor: "El còmic és una bona eina per explicar molts temes complicats"

Joan Luna i Jordi Pastor

Parlem amb Joan Luna i Jordi Pastor, autor i il·lustrador de la novel·la gràfica 'Son cuatro días' publicada per l'editorial Astiberri

4 novembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

Oriol Francisco, 

INTERNACIONAL

Ernesto Pascual: "En aquest context, el president dels Estats Units no és tan fort com en altres països"

El doctor en relacions internacionals exposa que en aquest final de mandat pot haver-hi vetos mutus entre Trump i els demòcrates a la cambra baixa i el Senat

4 novembre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

RÀDIO ESTEL

Ignasi Miranda: "Déu et parla de moltes maneres"

El periodista repassa la seva vida relacionada amb la fe i com va sentir la crida de Déu

4 novembre 2026

Redacció,