Montserrat Nebrera presentarà el programa Plusvàlua Dones la temporada que ve. L'advocada i política catalana, ex-diputada del Partit Popular al Parlament, agafa el relleu a Carla Gràcia al capdavant d'aquest espai que RàdioEstel emet des d'aquest curs cada dijous de 9 a 9:30, que tracta l'actualitat econòmica i social en clau de dones i que està patrocinat pel Centre d'Estudis Econòmics i Socials.
La presentadora Carla Gracia s'ha acomiadat en l'últim programa de la temporada: "La temporava vinent no hi seré, per motius personals i professionals, per encarar la meva vida més cap a la professió d'escriptora" i ha anunciat que deixa el lideratge a Mireia del Pozo, a la direcció, i Montserrat Nebrera, a la presentació.
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
LLIBRES
MÚSICA
Joan S. Luna i J. de Montfort: "C. Tangana barreja públics de generacions molt diverses"

Parlem amb Joan S. Luna i José De Montfort sobre 'C. Tangana, del rap crudo a la alfombra roja' el llibre que analitza l'evolució musical del cantant madrileny
10 desembre 2025
Redacció, 


