En directe

Cocodril Club

RÀDIO ESTEL

Mor Javier Lunaro, periodista i antic col·laborador de Ràdio Estel

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys…

3 febrer 2015

Comparteix

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys d'emissió.

La bona música d'arreu del món era la seva especialitat i els seus programes van aconseguir un gran reconeixement entre els nostres oients.
Va deixar Ràdio Estel per dedicar-se a altres tasques professionals, sempre lligades al món de la comunicació. Els qui vam ser els seus companys en aquella època l'hem recordat sempre com un bon professional i una excel·lent persona. El seu humor i les seves imitacions ens feien passar grans moments.
La cerimònia de comiat de Javier Lunaro tindrà lloc aquest dimecres, a les 9.30 hores del matí al Tanatori de la Gran Vía de l'Hospitalet de Llobregat.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Dàmaris Gelabert: "La música és el llenguatge de les emocions"

Dàmaris Gelabert

Parlem amb la cantant Dàmaris Gelabert sobre el seu nou disc 'Créixer cantant' i el llibre 'Les Vocals' amb text d'Eulàlia Canal i il·lustracions de Sebastià Serra

30 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

Papalaye, portaveu de Top Manta: "Som davant d'una situació complicada i ens hem de fer forts"

Top Manta estén les curses antiracistes per una desena de municipis amb el lema 'No sobren migrants, sobren racistes'.

30 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Brugués Mitjans: "Hem perdut la capacitat d'esforçar-nos"

Brugués Mitjans

Parlem amb l'advocada i escriptora Brugués Mitjans sobre la seva tercera novel·la 'Els hereus de la cobdícia', editada per RBA

29 abril 2026

Redacció