En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Mor Javier Lunaro, periodista i antic col·laborador de Ràdio Estel

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys…

3 febrer 2015

Comparteix

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys d'emissió.

La bona música d'arreu del món era la seva especialitat i els seus programes van aconseguir un gran reconeixement entre els nostres oients.
Va deixar Ràdio Estel per dedicar-se a altres tasques professionals, sempre lligades al món de la comunicació. Els qui vam ser els seus companys en aquella època l'hem recordat sempre com un bon professional i una excel·lent persona. El seu humor i les seves imitacions ens feien passar grans moments.
La cerimònia de comiat de Javier Lunaro tindrà lloc aquest dimecres, a les 9.30 hores del matí al Tanatori de la Gran Vía de l'Hospitalet de Llobregat.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Cesc Cornet: "Escric a les 5 del matí, perquè necessito silenci absolut"

L'escriptor presenta la seva nova novel·la negra, 'Les ombres que ens acompanyen', editat per Columna

3 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Clara Mir i Jordi Llovet: "Una sala d'assaig és a vegades vulnerable i altres empoderant"

Clara Mir i Jordi Llovet

Parlem amb els actors Clara Mir i Jordi Llovet sobre 'La Nit de les Tríbades', obra del suec Per Olov dirigida per Oriol Broggi, ara al Teatre Sarrià

3 març 2026

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

Comissions Obreres denuncia que les condicions dels treballadors del MWC "no són del segle XXI"

El sindicat assegura que al Mobile World Congress "no tot són flors i violes" i que els treballadors en pateixen les conseqüències

2 març 2026

Redacció