En directe

El rosari

RÀDIO ESTEL

Mor Javier Lunaro, periodista i antic col·laborador de Ràdio Estel

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys…

3 febrer 2015

Comparteix

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys d'emissió.

La bona música d'arreu del món era la seva especialitat i els seus programes van aconseguir un gran reconeixement entre els nostres oients.
Va deixar Ràdio Estel per dedicar-se a altres tasques professionals, sempre lligades al món de la comunicació. Els qui vam ser els seus companys en aquella època l'hem recordat sempre com un bon professional i una excel·lent persona. El seu humor i les seves imitacions ens feien passar grans moments.
La cerimònia de comiat de Javier Lunaro tindrà lloc aquest dimecres, a les 9.30 hores del matí al Tanatori de la Gran Vía de l'Hospitalet de Llobregat.

Més actualitat

ESGLÉSIA MÓN

Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"

13 març 2026

Ignasi Miranda

CULTURA

ENTREVISTES

Pau Roca i Carmen Marfà: "És impossible que una obra de teatre faci molta por"

L'actor i la dramaturga de 'La presència' exposen la combinació entre la comèdia i el terror de l'obra

13 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó

13 març 2026

Redacció