En directe

La Missa de cada dia

RÀDIO ESTEL

Mor Javier Lunaro, periodista i antic col·laborador de Ràdio Estel

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys…

3 febrer 2015

Comparteix

Víctima d'una llarga malaltia, ha mort als 41 anys Javier Lunaro, que havia format part de l'equip de voluntaris de Ràdio Estel durant els primers anys d'emissió.

La bona música d'arreu del món era la seva especialitat i els seus programes van aconseguir un gran reconeixement entre els nostres oients.
Va deixar Ràdio Estel per dedicar-se a altres tasques professionals, sempre lligades al món de la comunicació. Els qui vam ser els seus companys en aquella època l'hem recordat sempre com un bon professional i una excel·lent persona. El seu humor i les seves imitacions ens feien passar grans moments.
La cerimònia de comiat de Javier Lunaro tindrà lloc aquest dimecres, a les 9.30 hores del matí al Tanatori de la Gran Vía de l'Hospitalet de Llobregat.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Maribel Pedrol: "Que el país regant passés a ser el gestor del Canal d'Urgell va ser una victòria de guerra"

Amb la presidenta de la Fundació Canals d'Urgell parlem de l'espectacle 'Òpera a les venes', que commemora els 60 anys de titularitat pública

15 abril 2026

Redacció

RELIGIÓ

Cristóbal López, arquebisbe de Rabat: "Lleó XIV ens esperona en el diàleg interreligiós islamocristià"

L'arquebisbe destaca la benedicció de rebre el pontífex en un continent de minoria cristiana

15 abril 2026

Redacció

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel consolida la seva audiència amb 10.000 oients diaris

Segons la primera onada de l’EGM d’aquest 2026, 5.000 oients més ens escolten de dilluns a divendres en comparació amb la darrera onada del desembre de 2025

15 abril 2026

Redacció