Aquest dimarts a l’hora informativa de la Fórmula Estel hem parlat de presons per partida doble… perquè en el Cas Palau, 4 dels investigats patiran aquesta pena, però també perquè enguany se celebra el 800 Aniversari de la Fundació de l’Orde de la Mercè per Sant Pere Nolasc, coneguda per la seva tasca a les presons.
José Juan Galve, provincial dels mercedaris a la provincia d’Aragó, ha expressat que tothom es mereix una segona oportunitat: “Nosaltres som cristians. No podem negar la possibilitat de canvi absolutament a ningú. És veritat que no és una cosa fàcil, no hem de ser ingenus, hem de ser realistes, s’ha de treballar molt. No és qüestió de bona voluntat: especialistes i un treball en profunditat”.
I en El Comentari de l’Actualitat, l’advocat penalista Lluís Batlló ha dit que la sentencia dels cas Palau “és esperada, perquè fa 8 anys va haver la confessió del senyor Millet i el senyor Montull. El que potser no era tant esperat és que sí que queda acreditat també els pagaments a Convergència, el famós 3%. És el primer procediment que queda provat el finançament irregular. Segurament la sentència hagués volgut averiguar qui podia haver darrera d’Osacar, que encara no ha quedat acreditat”.
Hem oberta la Fórmula amb Francina Alsina, presidenta de la Taula del Tercer Sector, en El Pensament del Dia: “Cap a on va la nostra llibertat personal davant del què estem vivint. La mentida s'està estenen a polítics, mitjans de comunicació, xarxes socials...”, i hem arribat a les 9 del matí amb el caputxí Fra Valentí Serra, que ha parlat sobre la ceba i les seves funcions.
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
TEATRE
TELEVISIÓ
Carlos Chamarro: «M'agradaria molt treballar a Barcelona»

L'actor català des de fa sis temporadas a 'La que se avecina', repassa la seva trajectòria professional a 'Amb Llum Pròpia 2.0', amb Eduard Buil, recorda l'èxit de 'Camera Café' i parla de la seva vida actual entre Madrid, el teatre i la família.
6 novembre 2026
Redacció, 
MOBILITAT
SOCIETAT
Els usuaris d'autobusos interurbans exigeixen que tots els passatges viatgin asseguts

Tres plataformes del Maresme han obtingut el suport de tots els grups polítics del Parlament per implementar millores als autobusos interurbans
6 novembre 2026
Guillem Andrés, 
Mercè Raga, 

