En directe

Matines

RÀDIO ESTEL

"No podem negar la possibilitat de canvi absolutament a ningú"

Aquest dimarts a l’hora informativa de la Fórmula Estel hem parlat de presons per partida doble… perquè en el Cas Palau, 4 dels investigats patiran…

16 gener 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Aquest dimarts a l’hora informativa de la Fórmula Estel hem parlat de presons per partida doble… perquè en el Cas Palau, 4 dels investigats patiran aquesta pena, però també perquè enguany se celebra el 800 Aniversari de la Fundació de l’Orde de la Mercè per Sant Pere Nolasc, coneguda per la seva tasca a les presons. 
José Juan Galve, provincial dels mercedaris a la provincia d’Aragó, ha expressat que tothom es mereix una segona oportunitat: “Nosaltres som cristians. No podem negar la possibilitat de canvi absolutament a ningú. És veritat que no és una cosa fàcil, no hem de ser ingenus, hem de ser realistes, s’ha de treballar molt. No és qüestió de bona voluntat: especialistes i un treball en profunditat”.
I en El Comentari de l’Actualitat, l’advocat penalista Lluís Batlló ha dit que la sentencia dels cas Palau “és esperada, perquè fa 8 anys va haver la confessió del senyor Millet i el senyor Montull. El que potser no era tant esperat és que sí que queda acreditat també els pagaments a Convergència, el famós 3%. És el primer procediment que queda provat el finançament irregular. Segurament la sentència hagués volgut averiguar qui podia haver darrera d’Osacar, que encara no ha quedat acreditat”.
Hem oberta la Fórmula amb Francina Alsina, presidenta de la Taula del Tercer Sector, en El Pensament del Dia: “Cap a on va la nostra llibertat personal davant del què estem vivint. La mentida s'està estenen a polítics, mitjans de comunicació, xarxes socials...”, i hem arribat a les 9 del matí amb el caputxí Fra Valentí Serra, que ha parlat sobre la ceba i les seves funcions.
Recupera la 1a hora de la Fórmula Estel

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens: “«Cowgirl» és un redescobriment del desig de viure”

Isabel Rocatti, Pep Munné i Miguel Llorens a la peli Cowgirl

Parlem amb el codirector Miguel Llorens i els actors Isabel Rocatti i Pep Munné sobre 'Cowgirl', una comèdia romàntica situada al món rural

2 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

El català i la benedicció a la Sagrada Família: "Hi ha coses en què hem pressionat i altres que no depenen tant de nosaltres"

Mossèn Teixidó, delegat de Litúrgia de l’arquebisbat de Barcelona, defensa que durant la celebració hi ha bastants elements en català

2 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

ESGLÉSIA

La música, protagonista en el viatge de Lleó XIV a Catalunya

Carlos Checa, director de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, dona nous detalls de com serà la música que acompanyarà el viatge de Lleó XIV

2 juny 2026

Redacció