“Davant de la situació d’incertesa que estem vivint en aquests moments, la política hauria de difondre una imatge de moderació”. Això és el que ha assegurat la periodista María José Bayo sobre el poder del missatge que transmet la política. Ha destacat que “ens trobem en una societat líquida i les estratègies s’han d’adaptar. En aquesta campanya tot està més definit ja que estan utilitzant el to més patriota i la marca Espanya és la més repetida entre els partits estatals”. En aquest sentit, Bayo assegura que “els polítics estan més al Twitter i pendents de les xarxes socials que no parlant amb la gent del carrer”, i que “no tot el que passa a les xarxes socials és destructiu”. D’altra banda, la consultora estratègica opina que “un bon polític o un bon líder escolta tots els seus assessors; això és ser un bon líder”.
Pots tornar a escoltar l'entrevista al minut 38 AQUÍ
Més actualitat
HABITATGE
SOCIETAT
La Generalitat impulsa un grup d'experts per prohibir les compres d'habitatge especulatives

El director del grup d'habitatge de l'Institut de Recerca Urbana de Barcelona, Jaime Palomera, exposa la proposta per limitar la compra a persones que hi visquin
27 novembre 2025
Redacció, 


