En directe

Fórmula Estel

POLÍTICA

"No veig massa factible que aprovem els pressupostos"

"Seran dificils d'aprovar ja que no s'han produït avenços significatius i la Generalitat no es mou". Així ho ha afirmat David Cid, diputat al Parlament…

29 gener 2019

Comparteix

"Seran dificils d'aprovar ja que no s'han produït avenços significatius i la Generalitat no es mou". Així ho ha afirmat David Cid, diputat al Parlament de Catalunya de la formació Catalunya En Comú Podem, també ha recordat al programa A Primera Hora de Ràdio Estel que els Pressupostos Generals de l'Estat encara estan pendents d'aprovar-se, i "s'ha manifestat a favor d'aprovar-los perquè són bons per a Catalunya i són bons per a la gent"

Catalunya En Comú Podem és partidària "d'una reforma plurinacional de l'estat amb la resta de forces poítiques germanes, i pactar un referèndum d'autodeterminació amb el govern espanyol".
El diputat també s'ha referit a la Laia Ortiz, segona tinent d'alcalde de Barcelona, que diumenge va anunciar que deixava la política."Ha fet una feina excel.lent a l'Ajuntament de Barcelona i qui ho ha liderat ha sigut ella".

Atacs a la seu del Centre LGTBI de Barcelona
Al programa també s'ha parlat amb el president de l'Observatori Contra l'Homofòbia, Eugeni Rodríguez, que ha destacat els fets i atacs a les oficines del Centre LGTBI al Carrer Comte de Borrell de Barcelona i que es va inaugurar el passat 19 de gener. Com és habitual els dimarts la Fundació Arrels en aquest cas amb Bea Fernández, membre de l'equip directiu, ens ha parlat una setmana més sobre les persones sense llar.
Si vols tornar a escoltar el nostre programa d'avui, fes un click AQUÍ

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Los Swingin' Calaveras: "Les plataformes de streaming són una arma de doble fil"

Alberto Noel de Los Swingin' Calaveras

Parlem amb Alberto Noel, veu i guitarra del grup The Swingin’ Calaveras, sobre el seu projecte i el seu disc 'Pasen i Vean'

9 juliol 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Àngels Gonyalons i Marc Rosich: "Res no és tan fort com la imaginació, com el llenç en blanc"

Àngels Gonyalons i Marc Rosich

Parlem amb l'actriu Àngels Gonyalons i el director i dramaturg Marc Rosich sobre 'El Retrat De Dorian Gray', ara mateix al Teatre Romea

8 juliol 2026

Redacció

INTERNACIONAL

L'escenari polític francès que s'obre amb la condemna a Marine Le Pen

La candidata d'Agrupació Nacional reafirma que es presentarà a les eleccions presidencials, previstes per l'any vinent

8 juliol 2026

Redacció