En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Nova temporada a Ràdio Estel, amb energies renovades

Comencem aquest dilluns nova temporada, amb bona música i amb els programes diaris A primera hora (de 8 a 10) i El Mirador de l’actualitat…

4 setembre 2020

@IgnasiMiranda

Comparteix

Comencem aquest dilluns nova temporada, amb bona música i amb els programes diaris A primera hora (de 8 a 10) i El Mirador de l’actualitat (de 18 a 18.40 h) de dilluns a divendres. L'espai matinal, conduït per Joan Trias i Mercè Raga i amb David García a la producció, vol mantenir el seu esperit de servei informatiu i d'anàlisi alhora que es marca l'objectiu d'enfortir la participació dels oients i d'introduir encara més diversitat temàtica i de col·laboradors. Entre altres seccions setmanals, continuen 'Temps de diàleg', sobre relacions interreligioses, i 'Món sense fronteres', amb Àngel Miret. Pel que fa al magazine de la tarda, ofereix aquest any dues parts complementàries: una entrevista d'actualitat i una estona d'aprofundiment, titulada 'Temps d'anàlisi'. L'actualitat religiosa, també amb el 'Diari del Papa', la notícia curiosa de Rafa Sanahuja i altres històries de la vida completen 'El Mirador', que compta també amb Ferran Capdevila a la producció.

En la nova programació, a més, una de les grans novetats és la incorporació de les Vespres de Montserrat a la graella dels diumenges. Aquestes segones vespres dominicals s’emeten ja des d'aquest 6 de setembre a les 18.45h, com cada dia, i donen pas a la Missa amb l’horari unificat a les 19.15. La programació religiosa i litúrgica queda així reforçada sobretot a la tarda, amb una franja que inclou, des de les 18.40h, el comentari de l’evangeli, les Vespres i l’Eucaristia. Els seguidors de la litúrgia montserratina veuen satisfeta, a més, una de les seves peticions: tenir vespres també els diumenges. D’altra banda, es mantenen els espais setmanals de les 20 hores de dilluns a divendres: La Veu de Càritas, El protagonista, L’hora del pati, Economia amb valors (abans Plusvàlua) i La veu dels animals i la natura.

Més actualitat

ECONOMIA I FINANCES

Javier Pacheco: "Que ningú ens doni lliçons, la gent vol cobrar més i treballar menys" 

reducció de la jornada laboral

El secretari general de Comissions Obreres a Catalunya respon a les declaracions de Jordi Turull, que deia que els catalans “volien cobrar més i no pas treballar menys”

17 febrer 2025

Redacció

SOCIETAT

Fernando Clavijo: “No té cap sentit que el govern espanyol es desentengui dels menors migrants no acompanyats. És la seva competència” 

menors migrants

El president de les Illes Canàries ho ha dit a Ràdio Estel, on també ha recordat que el seu govern ha presentat tres demandes al Suprem contra la gestió de Pedro Sánchez

14 febrer 2025

Redacció

SOCIETAT

Ivan Pera: "Hem d’incorporar els expats a la ciutat, que se sentin part del barri"

Comissionat del Pacte per Ciutat Vella Ivan Pera

El Comissionat del Pacte per Ciutat Vella de l’Ajuntament de Barcelona és partidari que el districte “es converteixi en el centre de la ciutat” 

11 febrer 2025

Redacció