En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

Nova temporada, nova Fórmula Estel

Aquest setembre comença una nova temporada a Ràdio Estel, temporada en què l’emissora celebra els seus 20 anys a les ones. És per això que neix una nova Ràdio Estel, amb noves…

14 setembre 2014

Comparteix

Aquest setembre comença una nova temporada a Ràdio Estel, temporada en què l’emissora celebra els seus 20 anys a les ones.

És per això que neix una nova Ràdio Estel, amb noves propostes, més i millor música, amb els nostres característics missatges humans i cristians i amb un continu afany de servei a l’oient.

La Fórmula Estel amb Sara Cruz als matins, de 8h. a 11h., amb Mercè Raga als migdies, de 11h. a 15h., i ambIgnasi Miranda a les tardes, de 15h. a 20h., conduiran als oients per la millor música de Ràdio Estel on també hi haurà integrats diversos espais de la nostra programació.

Hi trobareu, entre d’altres, Naturalment, amb el Doctor Pros, l’Hora del Consumidor, amb la col·laboració del’Agència Catalana de Consum, i el món de les Herències, amb l’advocada Maria Elba Rojas. També tindrem temps pels esports, per la nutrició i per viatjar amb el Club + Amics, sense oblidar la cultura de casa nostra, les tradicions i l’entreteniment.

Hi trobareu, entre d’altres, Naturalment, amb elDoctor Pros, l’Hora del Consumidor, amb la col·laboració del’AgènciaCatalana de Consum, i el món de les Herències, amb l’advocada Maria Elba Rojas. També tindrem temps pels esports, per la nutriciói per viatjar amb el Club + Amics, sense oblidar la cultura de casa nostra, lestradicions i l’entreteniment.

També analitzarem tota l’actualitat del dia,donant un altre punt de vista, amb experts de diversos àmbits. I no hi faltarantampoc espais més crítics, com el Descosit, amb el Gabriel Genescà, o el Pitjor del pitjor, amb la Laura Aznar.

Fórmula Estel inclourà, a les tardes, dues hores de la millor música ambpetits espais, de 15.00 a 17.00 hores. Després, a partir de les 18.00h., un advocat orientarà els oients sobre diferents qüestionsd’interès els dilluns, els dimecres i els divendres. Dimarts, cada setmana oferirem l’Esglésiano s’atura, amb la idea de difondre l’acció que moltes persones fan perajudar els qui no tenen feina o els qui necessiten millorar les sevescondicions laborals. I els dijous, la Fórmula Estel inclouràaltres propostes, sobre Art i Patrimoni amb Josep Maria Martí Bonet i sobretemes socials amb Àngel Miret.

Desprésde les Vespres de Montserrat, que s’emeten com sempre de 18.45a 19.15 h., la Fórmula Estel aterrarà en unaanàlisi diària de l’actualitat amb El mirador, una estona de tertúlia enquè analitzarem els principals temes del dia amb l’estil característic de lanostra emissora: amb pluralitat, fidelitat a l’humanisme cristià i un to amablei serè. També hi haurà una entrevista d’actualitat i, a les 20.00 h., les 12hores de Fórmula Estel es tancaran amb un resum informatiu.

La participació dels oients serà un dels elements mésdestacats d’aquesta temporada. Mitjançant el web de Ràdio Estel http://www.radioestel.cat i el meil formulaestel@radioestel.cat

Més actualitat

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

ESGLÉSIA ESPANYA

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel fa un desplegament especial per seguir en directe el viatge de Lleó XIV

Ràdio Estel emetrà tots els actes que el Pontífex faci a Catalunya i farà un seguiment especial del viatge a Madrid i les Canàries

5 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

David Abadías: "Sempre hem estat gent arrelada a la terra i amb el desig de celebrar la fe amb la nostra llengua"

El Bisbe auxiliar de Barcelona reiterà que el català estarà present en els actes del Papa Lleó XIV a Catalunya

5 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

Coia Valls: "La Sagrada Família és el que passa entre pedra i pedra"

L'autora d''El somni de Gaudí' destaca totes les persones anònimes que han col·laborat a construir la Sagrada Família

5 juny 2026

Redacció