En directe

La veu dels animals

ARQUEBISBAT DE BARCELONA

Sense categoria

Òscar Martí, nou director de Ràdio Estel

Martí compaginarà la direcció de Ràdio Estel amb la direcció del setmanari d’informació cultural i religiosa, Catalunya Cristiana.

26 març 2025

Redacció

Comparteix

El patronat de la Fundació Missatge Humà i Cristià, que presideix l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, ha nomenat el periodista Òscar Martí Navarro com a nou director de Ràdio Estel. Martí substitueix Toni Hervás a la direcció de l'emissora, propietat de la fundació, entitat vinculada a l'Arquebisbat de Barcelona. El periodista sabadellenc compaginarà aquesta nova responsabilitat amb la direcció del setmanari d’informació cultural i religiosa, Catalunya Cristiana, càrrec que ocupa des del 2023.

Martí: "Ràdio Estel té una identitat pròpia que cal impulsar"

En declaracions a Ràdio Estel, Martí ha agraït la confiança del patronat de la Fundació Missatge Humà i Cristià. El periodista entoma aquesta nova responsabilitat amb "el compromís de potenciar una emissora cristiana amb més de 30 anys de trajectòria". "Ràdio Estel té una identitat pròpia que cal impulsar", ha emfatitzat el nou director de l'emissora.

Òscar Martí Navarro és llicenciat en Periodisme per Blanquerna – Universitat Ramon Llull (1999). Nascut a Barcelona el 23 de juny del 1977, es va llicenciar en Ciències de la Comunicació, en l’especialitat de Periodisme, a Blanquerna – URL (1999), on l’any 2015 també va cursar estudis universitaris d’especialització en Comunicació Institucional i Religió. També té diferents titulacions en comunicació digital a la Universitat Pontifícia de la Santa Creu i a la Universitat Politècnica de Catalunya. En els darrers vint anys, ha treballat en l’àrea de Comunicació Institucional a empreses del sector tecnològic i al departament de Comunicació de La Salle Campus Barcelona – URL. Des de fa 10 anys treballa com a periodista a l’Oficina de Comunicació i Relacions Institucionals de l’Arquebisbat de Barcelona.

Ràdio Estel i Catalunya Cristiana són dos mitjans de comunicació social, propietat de la Fundació Missatge Humà i Cristià, entitat vinculada a l’Arquebisbat de Barcelona. Ràdio Estel va començar a emetre el 1994 a Barcelona i actualment té dotze freqüències que cobreixen Catalunya i Andorra.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Dàmaris Gelabert: "La música és el llenguatge de les emocions"

Dàmaris Gelabert

Parlem amb la cantant Dàmaris Gelabert sobre el seu nou disc 'Créixer cantant' i el llibre 'Les Vocals' amb text d'Eulàlia Canal i il·lustracions de Sebastià Serra

30 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

Papalaye, portaveu de Top Manta: "Som davant d'una situació complicada i ens hem de fer forts"

Top Manta estén les curses antiracistes per una desena de municipis amb el lema 'No sobren migrants, sobren racistes'.

30 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Brugués Mitjans: "Hem perdut la capacitat d'esforçar-nos"

Brugués Mitjans

Parlem amb l'advocada i escriptora Brugués Mitjans sobre la seva tercera novel·la 'Els hereus de la cobdícia', editada per RBA

29 abril 2026

Redacció