En directe

La Missa de cada dia

AUDIOS

Pablo Capuz: "M'agradaria parlar amb Joan Garcés"

L'actor interpreta a Manuel Ruiz, el braç dret del president Salvador Allende, a la sèrie 'Los mil días de Allende'

Publicat: 29/02/2024 15:09 Actualitzat: 18/01/2026 22:00 per Redacció

Comparteix
Pablo Capuz

El personatge de Pablo Capuz està inspirat en l'advocat valencià Joan Garcés, que durant molts anys va ser la mà dreta de Salvador Allende, i que a la minisèrie de RTVE Los mil días de Allende fa de narrador dels tres últims anys del president xilè, ara que es compleixen 50 anys del cop d'estat que el va derrocar i de la seva mort. Capuz admet que "m'encantaria poder parlar amb Garcés" i és que està convençut que "deu ser un trauma molt gran abandonar una institució bombardejada plena de fum, de foc, amb gent morint... i tornar a València. Ha de ser molt fort".

En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, Pablo Capuz també ha explicat com va ser el rodatge de la minisèrie, el que ha suposat per a ell participar a la sèrie Merlí: Sapere aude i com va deixar la medicina per convertir-se en actor.

Entrevista a l'actor Pablo Capuz

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Isabel Rocatti i Pep Garrido: "Les històries més locals acaben sent les més universals"

L'actriu i el director de 'Tanit' ens presenten la pel·lícula, adaptació del conte escrit per Núria Albó

17 setembre 2026

Joan Trias

SOCIETAT

Limitar els algoritmes i sustentar l'esforç en l'aprenentatge, la recepta dels experts

Els psicòleg expert en xarxes socials, José Ramón Ubieto, destaca que cal governar per uns valors en l'ús de les pantalles

17 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Pau Cusí Marés: "Mai de la vida em passaria al castellà per escriure"

Pau Cusí

Parlem amb el periodista Pau Cusí Marés sobre la seva nova novel·la 'Les Entranyes', que ha rebut el Premi Roc Boronat de la ONCE

16 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias