En directe

Sense distància

AUDIOS

Pablo Capuz: "M'agradaria parlar amb Joan Garcés"

L'actor interpreta a Manuel Ruiz, el braç dret del president Salvador Allende, a la sèrie 'Los mil días de Allende'

29 febrer 2024

Redacció

Comparteix
Pablo Capuz

El personatge de Pablo Capuz està inspirat en l'advocat valencià Joan Garcés, que durant molts anys va ser la mà dreta de Salvador Allende, i que a la minisèrie de RTVE Los mil días de Allende fa de narrador dels tres últims anys del president xilè, ara que es compleixen 50 anys del cop d'estat que el va derrocar i de la seva mort. Capuz admet que "m'encantaria poder parlar amb Garcés" i és que està convençut que "deu ser un trauma molt gran abandonar una institució bombardejada plena de fum, de foc, amb gent morint... i tornar a València. Ha de ser molt fort".

En una entrevista al programa Fabricació Pròpia, Pablo Capuz també ha explicat com va ser el rodatge de la minisèrie, el que ha suposat per a ell participar a la sèrie Merlí: Sapere aude i com va deixar la medicina per convertir-se en actor.

Entrevista a l'actor Pablo Capuz

0:00 / 0:00

Més actualitat

JUSTÍCIA

POLÍTICA

La sentència del TJUE: "És una victoria de Puigdemont però no és clar que pugui canviar l'estatus juridic"

El Catedràtic Joan Lluís Pérez Francesch considera que la sentència del TJUE pot tenir una influència moral sobre els jutges

6 febrer 2026

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

Mireia Angerri, Mans Unides: "La fam és la punta de l'iceberg de la pobresa"

Mans Unides engega aquest diumenge la seva campanya anual amb el lema "Declara la guerra a la fam"

6 febrer 2026

Redacció

SOCIETAT

Els pagesos mobilitzen les protestes a Barcelona: "Si la societat no ho sap veure, tenim un problema molt gran"

Revolta Pagesa reclama la involucració de la política per atendre les seves reclamacions

6 febrer 2026

Redacció