En directe

Fórmula Estel

Sense categoria

Paloma del Río explica l'abús sexual que va patir a RTVE

"Em va posar les mans als pits i em va dir: «què tens aquí? amb un to lasciu molt asquerós»"

7 setembre 2023

Comparteix

Paloma del Río explica al 'Fabricació Pròpia' de Ràdio Estel com ser víctima d'un abús sexual quan era becària a RTVE.

"Jo notava que ell volia quedar-se a soles amb mi a la redacció. I un dia va passar. Va passar darrere meu, em va posar les mans als pits i em va dir: «què tens aquí?» amb un to lasciu molt fastigós". La periodista esportiva explica que es va girar i li va respondre amb aquesta pregunta: «això t'agradaria que els fessin a les teves dones o a algú de la teva família?» i, des d'aleshores, l'agressor, a qui defineix com "un d'aquests popes que es pensava que les dones estàvem allà per ves a saber quins mèrits" ja no es va voler quedar més a soles amb ella. "Es va quedar ruboritzat", afegeix.

"Jo notava que ell volia quedar-se a soles amb mi a la redacció. I un dia va passar. Va passar darrere meu, em va posar les mans als pits i em va dir: «què tens aquí?» amb un to lasciu molt asquerós"

Del Río, remarca que aquestes coses, així com les bromes o els acudits masclistes, s'han de parar i que no és només una lluita de les dones: "també necessitem que els homes amb una mentalitat respectuosa i evolucionada donin suport a aquest tipus de causes"

Paloma del Río explica l'abús sexual que va patir a RTVE

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Rubén de Eguía i Júlia Truyol: "El que amaga el tema de l’habitatge és que amb el salari actual no es pot viure"

Rubén de Eguía i Júlia Truyol

Conversem amb el director Rubén de Eguía i l'actriu Júlia Truyol sobre 'Llogatera', l’obra del Teatre Akadèmia de Barcelona

18 setembre 2025

Redacció

SOCIETAT

La creu de la Torre de Jesús de la Sagrada Família començarà a veure la llum aquest setembre

Sagrada Família

La construcció de la Torre ja ha arribat als 155 metres d’alçada i està prevista que assoleixi els 172 metres i mig al juny del 2026

18 setembre 2025

Redacció

Sense categoria

Argüello i Illa defensen el diàleg entre diferents per afavorir la convivència a Espanya

Argüello i Illa defensen el diàleg entre diferents per afavorir la convivència a Espanya 

El president de la Conferència Episcopal Espanyola i el de la Generalitat han participat en una xerrada organitzada per la Fundació Pablo VI

17 setembre 2025