En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Sense categoria

"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició del concurs musical de TV3, ens confessa la seva altra gran passió

29 setembre 2023

Comparteix
"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició d'Eufòria, s'asseu als micròfons del Fabricació Pròpia i descobrim la seva altra gran passió: fer de monitora. "Per molt que hagi sortit per la televisió, jo no vull deixar de fer el que em fa feliç i me'n vaig anar de colònies sense cobrar ni un duro".

La concursant del programa de talent musical de TV3 explica com ha canviat la seva vida després del concurs i confessa que ha estat "una empenta" per dedicar-se a la música. Prova d'això és que ara començarà a estudiar teatre musical a l'escola Aules de Barcelona.

Carla Miralda: "Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

TEATRE

Sergi Belbel: "L'excés de tecnologia ens recorda la puresa del teatre"

Parlem amb Sergi Belbel, Roc Esquius, Antonio del Valle, Laura Pau i Ramon Godino, directors i actors de 'La Torradora', l'última estrena de la Sala Versus Glòries

31 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

Creu Roja: "La joguina no és només un objecte, és una eina pedagògica molt important"

Creu Roja té l'objectiu de recollir 48.000 joguines noves per a infants i adolescents en situació vulnerable

31 desembre 2025

Redacció

MOBILITAT

SOCIETAT

El RACC recorda que les balises no avisen el 112 ni les companyies d'assegurances

Aquest 1 de gener entren en funcionament les balises per senyalitzar i geolocalitzar els vehicles en cas d'avaries

31 desembre 2025

Redacció