En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

Sense categoria

"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició del concurs musical de TV3, ens confessa la seva altra gran passió

29 setembre 2023

Comparteix
"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició d'Eufòria, s'asseu als micròfons del Fabricació Pròpia i descobrim la seva altra gran passió: fer de monitora. "Per molt que hagi sortit per la televisió, jo no vull deixar de fer el que em fa feliç i me'n vaig anar de colònies sense cobrar ni un duro".

La concursant del programa de talent musical de TV3 explica com ha canviat la seva vida després del concurs i confessa que ha estat "una empenta" per dedicar-se a la música. Prova d'això és que ara començarà a estudiar teatre musical a l'escola Aules de Barcelona.

Carla Miralda: "Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Maria Molins i Berta Rabascall: "Com més anys tens, més 'i si' hi ha"

Les actrius encarnen el mateix personatge amb una diferència de 32 anys a 'Göteborg'

29 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

Les claus per a un consum responsable per Nadal i Reis

El professor en psicologia del consum, Albert Vinyals, assegura que la organització és la clau per no caure en el consumisme

29 desembre 2025

Redacció

POLÍTICA

Catalunya acaba el 2025 amb pressupostos prorrogats i amb el repte del finançament singular

L'economista Guillem López Casasnovas considera que Catalunya es troba en una democràcia en fals amb els pressupostos prorrogats

24 desembre 2025

Redacció