En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

Sense categoria

"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició del concurs musical de TV3, ens confessa la seva altra gran passió

29 setembre 2023

Comparteix
"Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

Carla Miralda, finalista de la segona edició d'Eufòria, s'asseu als micròfons del Fabricació Pròpia i descobrim la seva altra gran passió: fer de monitora. "Per molt que hagi sortit per la televisió, jo no vull deixar de fer el que em fa feliç i me'n vaig anar de colònies sense cobrar ni un duro".

La concursant del programa de talent musical de TV3 explica com ha canviat la seva vida després del concurs i confessa que ha estat "una empenta" per dedicar-se a la música. Prova d'això és que ara començarà a estudiar teatre musical a l'escola Aules de Barcelona.

Carla Miralda: "Per molt que surti per la tele, no vull deixar de fer de monitora"

0:00 / 0:00

Més actualitat

CATALUNYA CRISTIANA

Carles Gil: "Estem en un hivern vocacional que ens esmola les idees"

El pare general de l’orde de l’Escola Pia explica la seva visita a Catalunya i la tasca dels escolapis

26 gener 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Paco Rodríguez: "El Messies de Händel és una obra que avui encara ens parla"

Paco Rodríguez

Parlem amb Paco Rodríguez, director musical de 'MESSIAS', i amb la soprano Soledad Cardoso i la coreògrafa Gina Rigola, sobre reinterpretar Händel

26 gener 2026

Redacció

SOCIETAT

Jorge Fuset, advocat: "La responsabilitat d'ADIF a l'accident d'Adamuz és bastant clara"

A mesura que avancen els dies, el cercle de les causes de l'accident mortal a Adamuz es va tancant

26 gener 2026

Redacció