En directe

Vespres

FÓRMULA ESTEL

Per què és important la marca?

Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui.  L’especialista en marca…

Publicat: 11/04/2017 11:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:30 per @BorjaDeMaria

Comparteix
Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui. 
L’especialista en marca personal Jordi Collell ha explicat a la Fórmula Estel d’Oriol Casals: “El concepte marca sempre és un senyal d’identitat. I la marca corporativa ens explica el que és l’empresa: què fa, quins productes té, quina és la seva identitat, i sobretot, sobretot, sobretot, el valor que aporta als altres, perquè és molt important que una empresa, un producte, aporti un valor als altres i a la societat, i que quedi molt clar”.
El soci de l’empresa Soy mi marca recorda una màxima: “Tot deixa marca. Com que tot deixa marca, totes les empreses tenen marca. Que la gestionen, la cosa funciona, perquè vol dir que aquell rastre que deixen respón a la seva identitat. Si no, respón a la identitat que li posen els altres”.
Jordi Collell, director del postgrau de Marca Personal a la Universitat Ramon Llull i director de l’únic postgrau de marca personal que hi ha a Europa, ha recordat que una empresa no va dirigida al món sencer, sinó a un públic objectiu, i per això és important que els empresaris investiguin què senten, com viuen, i perquè haurien de comprar a la seva empresa o perquè no.
Escolta l’entrevista sencera (minut 49)

Més actualitat

SOCIETAT

Jordi Vilà, geòleg: "Els esvorancs han sigut una mala coincidència"

El geòleg subratlla que els estudis són molt complets, encara que diu que en obres d'aquestes magnituds mai existeix el risc zero

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

SOCIETAT

Peret Reyes: "Hi ha grups que van amb l'etiqueta de rumba, però allò no és rumba"

El cantant destaca la rumba de carrer dels gitanos i el do especial que tenen per aquest gènere

24 juliol 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

Barcelona

ENTREVISTES

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026: "Volem donar veu als botiguers i botigueres de tota la vida"

Meritxell i Antoni Falgueras, pregoners de la Mercè 2026

Parlem amb Meritxell i Antoni Falgueras, els propietaris del centenari Celler Gelida de Sants, que enguany faran el pregó de la Mercè

24 juliol 2026

Glòria Romero

Mercè Raga