En directe

Fórmula Estel

FÓRMULA ESTEL

Per què és important la marca?

Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui.  L’especialista en marca…

11 abril 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui. 
L’especialista en marca personal Jordi Collell ha explicat a la Fórmula Estel d’Oriol Casals: “El concepte marca sempre és un senyal d’identitat. I la marca corporativa ens explica el que és l’empresa: què fa, quins productes té, quina és la seva identitat, i sobretot, sobretot, sobretot, el valor que aporta als altres, perquè és molt important que una empresa, un producte, aporti un valor als altres i a la societat, i que quedi molt clar”.
El soci de l’empresa Soy mi marca recorda una màxima: “Tot deixa marca. Com que tot deixa marca, totes les empreses tenen marca. Que la gestionen, la cosa funciona, perquè vol dir que aquell rastre que deixen respón a la seva identitat. Si no, respón a la identitat que li posen els altres”.
Jordi Collell, director del postgrau de Marca Personal a la Universitat Ramon Llull i director de l’únic postgrau de marca personal que hi ha a Europa, ha recordat que una empresa no va dirigida al món sencer, sinó a un públic objectiu, i per això és important que els empresaris investiguin què senten, com viuen, i perquè haurien de comprar a la seva empresa o perquè no.
Escolta l’entrevista sencera (minut 49)

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Bernat Gimeno: "El discurs de l'extrema dreta és tan simple que és molt entendible"

Bernat Gimeno

Parlem amb el periodista i escriptor Bernat Gimeno sobre la seva primera novel·la 'Set de poder', editada per Rosa dels Vents

17 abril 2026

Redacció

CULTURA

Yeray S. Iborra: "La connexió de Rosalía amb el públic barceloní és molt forta"

El coautor de 'Buscant la Rosalía' destaca l'evolució de la cantant catalana des dels seus inicis fins a ser una superestrella mundial

17 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Marcel Clement i Berta Pipó: "Hem oblidat que el teatre no és només realisme"

Marcel Clement i Berta Pipó

Parlem amb el dramaturg Marcel Clement i l'actriu Berta Pipó sobre '[Agon]IA', a la Sala Fènix amb la companyia El Corb fins al 3 de maig

16 abril 2026

Redacció