Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui.
L’especialista en marca personal Jordi Collell ha explicat a la Fórmula Estel d’Oriol Casals: “El concepte marca sempre és un senyal d’identitat. I la marca corporativa ens explica el que és l’empresa: què fa, quins productes té, quina és la seva identitat, i sobretot, sobretot, sobretot, el valor que aporta als altres, perquè és molt important que una empresa, un producte, aporti un valor als altres i a la societat, i que quedi molt clar”.
El soci de l’empresa Soy mi marca recorda una màxima: “Tot deixa marca. Com que tot deixa marca, totes les empreses tenen marca. Que la gestionen, la cosa funciona, perquè vol dir que aquell rastre que deixen respón a la seva identitat. Si no, respón a la identitat que li posen els altres”.
Jordi Collell, director del postgrau de Marca Personal a la Universitat Ramon Llull i director de l’únic postgrau de marca personal que hi ha a Europa, ha recordat que una empresa no va dirigida al món sencer, sinó a un públic objectiu, i per això és important que els empresaris investiguin què senten, com viuen, i perquè haurien de comprar a la seva empresa o perquè no.
Escolta l’entrevista sencera (minut 49)
Més actualitat
Infraestructures
Sense categoria
TECNOLOGIA
Aena recupera alguns dels sistemes després d'haver patit una incidència informàtica mundial
![Personal de l'aeroport d'el Prat fa targetes d'embarcament manuals als passatgers | ACN](https://www.radioestel.cat/app/uploads/2024/07/aena_microsoft_incidencia_mundial-1024x683.jpeg)
La incidència informàtica global, provocada per l'actualització d'un antivirus de Microsoft, afecta sobretot els punts d'informació i facturació, accions que s'estan fent a mà
19 juliol 2024