Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui.
L’especialista en marca personal Jordi Collell ha explicat a la Fórmula Estel d’Oriol Casals: “El concepte marca sempre és un senyal d’identitat. I la marca corporativa ens explica el que és l’empresa: què fa, quins productes té, quina és la seva identitat, i sobretot, sobretot, sobretot, el valor que aporta als altres, perquè és molt important que una empresa, un producte, aporti un valor als altres i a la societat, i que quedi molt clar”.
El soci de l’empresa Soy mi marca recorda una màxima: “Tot deixa marca. Com que tot deixa marca, totes les empreses tenen marca. Que la gestionen, la cosa funciona, perquè vol dir que aquell rastre que deixen respón a la seva identitat. Si no, respón a la identitat que li posen els altres”.
Jordi Collell, director del postgrau de Marca Personal a la Universitat Ramon Llull i director de l’únic postgrau de marca personal que hi ha a Europa, ha recordat que una empresa no va dirigida al món sencer, sinó a un públic objectiu, i per això és important que els empresaris investiguin què senten, com viuen, i perquè haurien de comprar a la seva empresa o perquè no.
Escolta l’entrevista sencera (minut 49)
Més actualitat
Sense categoria
Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions
11 juliol 2025