Pels que tingueu negocis o projecció pública, us interessarà saber com fer que la teva marca digui el que vols que digui.
L’especialista en marca personal Jordi Collell ha explicat a la Fórmula Estel d’Oriol Casals: “El concepte marca sempre és un senyal d’identitat. I la marca corporativa ens explica el que és l’empresa: què fa, quins productes té, quina és la seva identitat, i sobretot, sobretot, sobretot, el valor que aporta als altres, perquè és molt important que una empresa, un producte, aporti un valor als altres i a la societat, i que quedi molt clar”.
El soci de l’empresa Soy mi marca recorda una màxima: “Tot deixa marca. Com que tot deixa marca, totes les empreses tenen marca. Que la gestionen, la cosa funciona, perquè vol dir que aquell rastre que deixen respón a la seva identitat. Si no, respón a la identitat que li posen els altres”.
Jordi Collell, director del postgrau de Marca Personal a la Universitat Ramon Llull i director de l’únic postgrau de marca personal que hi ha a Europa, ha recordat que una empresa no va dirigida al món sencer, sinó a un públic objectiu, i per això és important que els empresaris investiguin què senten, com viuen, i perquè haurien de comprar a la seva empresa o perquè no.
Escolta l’entrevista sencera (minut 49)
Més actualitat
POLÍTICA
Alfred Bosch: “La resta de candidatures ens estan festejant, però encara no hem sortit a la pista de ball”
El candidat de Foc Nou a la secretaria general s’ha mostrat molt crític amb Elisenda Alamany: “Si sortís escollida, hi hauria un conflicte d’interessos molt gros”
2 desembre 2024
Redacció,