En directe

Trotamundos

SOCIETAT

Piera acusa l'extrema dreta "d'aprofitar-se" de l'atac al centre de menors per "fomentar l'odi"

L'alcaldessa de Piera, Carme González, ha explicat que els menors ja han tornat al centre de menors, després que hagin dormit fora.

26 maig 2025

Redacció

Comparteix
Atac a un centre de menors de Piera

L’alcaldessa de Piera, Carme González, ha criticat que partits d'extrema dreta, com VOX, estiguin "aprofitant" l'atac a un centre de menors del municipi d'aquest cap de setmana per "fomentar l'odi". En una entrevista al programa El Matí a Ràdio Estel, la batllesa ha explicat que "tot s'ha iniciat amb una baralla entre joves" i ha assegurat que han sigut uns incidents puntuals i aïllats. Aquest cap de setmana, uns desconeguts han atac el centre de menors de Piera amb líquid inflamable i pedres. Uns dies abans també es va donar una agressió amb joves tutelats implicats.

González ha assegurat que no permetran que aquests fets "siguin aprofitats per l'extrema dreta per generar discurs d'odi" i ha assegurat que aquests missatges "res tenen a veure amb la realitat del municipi". Alhora també ha negat que, des que ella és alcaldessa, s'hagin donat uns incidents similars. "No s'ha donat cap fet destacable, hi ha bona convivència i Piera és una ciutat acollidora amb gent de tot arreu", ha assegurat.

Els menors ja han tornat al centre després de fer nit fora

La batllesa ha explicat que els menors ja han tornat al centre de menors aquest dilluns, després que hagin dormit fora. "Estan tranquils i bé dins del que cap", ha assegurat González. Actualment, el centre està vigilat amb personal de seguretat privada dins i fora del recinte, mentre que els Mossos i la Policia Local també hi fan rondes de control per evitar que hi hagi nous incidents. González també ha assegurat que estan en contacte permanent amb el president de la Generalitat i amb la consellera d’Interior, Núria Parlón, per trobar les solucions necessàries davant d’aquesta situació.

Entrevista a Carme González

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

'De Montserrat a Montserrat': La travessa que uneix el Monestir amb el Carib

Bernat Hervàs i David Boixeda expliquen les peripècies per arribar al Carib i la seva connexió amb la Mare de Déu

12 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Toni Mata: "Els diners són una eina de poder i dominació"

Toni Mata

Parlem amb l'escriptor Toni Mata sobre el seu tercer llibre 'El centre del món' que ha rebut el XVè premi Carlemany per al foment de la lectura

12 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

SOCIETAT

Marta Otzet: "Volíem transmetre l'agraïment a totes les generacions que han fet possible la Sagrada Família"

La directora de Cultura i Acció Socioeducativa de la Sagrada Família mostra la preocupació que tenien d'expressar el sentit de l'obra de Gaudí

12 juny 2026

Redacció