En directe

El Matí a Ràdio Estel

SOCIETAT

Pilarín Bayés torna a dibuixar a ple rendiment

La il·lustradora ha reprès l'activitat després que li immobilitzessin el braç a causa d'una caiguda

23 gener 2026

Comparteix

Després d'unes setmanes d'inactivitat, Pilarín Bayés torna a poder dibuixar a ple rendiment. La il·lustradora va caure amb un bassal i li van haver de mobilitzar el braç. "Em costava molt amb la ma esquerra, podia colorir, però no gaire", explica la dibuixant. A més, exposa que no sabia estar aturada.

En declaracions a El Matí a Ràdio Estel comenta que des de fa una setmana ha dibuixat pràcticament un llibre. "És el que més em diverteix al món", assegura.

Recupera les entrevistes

Entrevista a Pilarín Bayés

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Els Pirates: “El teatre ha de generar empatia”

Ricard Farré i Laura Pau de la companyia Els Pirates

Parlem amb els actors Ricard Farré i Laura Pau de la companyia Els Pirates sobre 'L’Estiueig', una versió de 'La villeggiatura'

11 febrer 2026

Redacció

EDUCACIÓ

Els mestres surten al carrer: "A l'escola, el mestre ha de fer de tot"

Els mestres i el personal educatiu reclamen més recursos i una millora de les condicions laborals

11 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Companyia La Tremenda: "Hi ha molt de talent al país i no el veiem"

la Lu Martín i la Queralt Sánchez de La Tremenda

Parlem amb les actrius Lu Martín i Queralt Sánchez de la companyia La Tremenda sobre 'L'arquitecte prohibit', una obra sobre el llegat d'Antoni Gaudí

10 febrer 2026

Redacció