En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Sense categoria

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler.

21 setembre 2023

Comparteix

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler. Una adaptació que s'ubica en una sala molt petita, on hi trobem una caixa entaforada i, a dins, uns personatges que ja són a escena quan el públic entra a la sala. Un aspecte és molt necessari i al qual els actors Pol López i Nausicaa Bonnín, que encarna a Gabler, ja s'han acostumat i els agrada, però que al principi els era "realment violent i estrany".

Joan Trias, que ja l'ha vist i que descriu com "una obra tant punyent com bella, tant perniciosa com tendra" conversa amb els actors a 'La Caravana' de Ràdio Estel.

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

0:00 / 0:00

Més actualitat

POLÍTICA

Acord pels pressupostos: entre la necessitat i els dubtes de la línia orbital ferroviària

Salvador Illa i Oriol Junqueras han segellat l'acord pels pressupostos de la Generalitat, a l'espera de l'aprovació per part dels Comuns

19 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Jaume Coll Mariné: "La poesia no és per a tothom"

Jaume Coll Mariné

Parlem amb Jaume Coll, poeta, músic i professor associat, sobre el seu poemari 'Com les fulles' guanyador del Premi Carles Riba de poesia

19 maig 2026

Redacció

MOBILITAT

La línia orbital de Rodalies: potencial i escepticisme

El previsible acord dels pressupostos de la Generalitat ha posat novament sobre la taula la línia orbital de Rodalies

18 maig 2026

Redacció