En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Sense categoria

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler.

21 setembre 2023

Comparteix

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler. Una adaptació que s'ubica en una sala molt petita, on hi trobem una caixa entaforada i, a dins, uns personatges que ja són a escena quan el públic entra a la sala. Un aspecte és molt necessari i al qual els actors Pol López i Nausicaa Bonnín, que encarna a Gabler, ja s'han acostumat i els agrada, però que al principi els era "realment violent i estrany".

Joan Trias, que ja l'ha vist i que descriu com "una obra tant punyent com bella, tant perniciosa com tendra" conversa amb els actors a 'La Caravana' de Ràdio Estel.

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

Coia Valls: "La Sagrada Família és el que passa entre pedra i pedra"

L'autora d''El somni de Gaudí' destaca totes les persones anònimes que han col·laborat a construir la Sagrada Família

5 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Clara de Ramon i Marc Soler: “A 'Contra Antígona' el públic és el protagonista”

Clara de Ramon i Marc Soler

Parlem amb els intèrprets Clara de Ramon i Marc Soler sobre 'Contra Antígona', la versió d'Andrea Jiménez i Victoria Szpunberg al Teatre Lliure

5 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

David Abadías: "Sempre hem estat gent arrelada a la terra i amb el desig de celebrar la fe amb la nostra llengua"

El Bisbe auxiliar de Barcelona reiterà que el català estarà present en els actes del Papa Lleó XIV a Catalunya

5 juny 2026

Redacció