En directe

Cocodril Club

AUDIOS

Sense categoria

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler.

Publicat: 21/09/2023 13:48 Actualitzat: 02/04/2024 17:15

Comparteix

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler. Una adaptació que s'ubica en una sala molt petita, on hi trobem una caixa entaforada i, a dins, uns personatges que ja són a escena quan el públic entra a la sala. Un aspecte és molt necessari i al qual els actors Pol López i Nausicaa Bonnín, que encarna a Gabler, ja s'han acostumat i els agrada, però que al principi els era "realment violent i estrany".

Joan Trias, que ja l'ha vist i que descriu com "una obra tant punyent com bella, tant perniciosa com tendra" conversa amb els actors a 'La Caravana' de Ràdio Estel.

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Carme Milán i Miquel Mas Fiol: “Falten espectacles irreverents”

Carme Milán i Miquel Mas Fiol

Parlem amb el director Miquel Mas Fiol i l'actriu Carme Milán sobre 'Tot fent la Bella Helena', que inaugura els 50 anys del Teatre Lliure

25 setembre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

HABITATGE

Enric Aragonès: "Si els governs no s'hi posen, la crisi d'habitatge els passarà per sobre"

El Sindicat de Llogateres confia en què el Congrés aprovi el decret anidesnonaments, encara que creu que arriba tard

25 setembre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Aniol Florensa Tort: “La barretina és un nexe d’unió entre homes perduts”

Aniol Florença

Parlem amb el guionista, director i escriptor Aniol Florensa Tort que publica 'L’illa de les barretines', una novel·la d'aventures basada en fets reals

25 setembre 2026

Glòria Romero, 

Mercè Raga,