En directe

Cocodril Club

AUDIOS

Sense categoria

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler.

21 setembre 2023

Comparteix

Heartbreak Hotel és el nou equipament cultural d'Àlex Rigola, que acaba de reestrenar la revisió de Hedda Gabler. Una adaptació que s'ubica en una sala molt petita, on hi trobem una caixa entaforada i, a dins, uns personatges que ja són a escena quan el públic entra a la sala. Un aspecte és molt necessari i al qual els actors Pol López i Nausicaa Bonnín, que encarna a Gabler, ja s'han acostumat i els agrada, però que al principi els era "realment violent i estrany".

Joan Trias, que ja l'ha vist i que descriu com "una obra tant punyent com bella, tant perniciosa com tendra" conversa amb els actors a 'La Caravana' de Ràdio Estel.

Pol López i Nausicaa Bonnín sobre 'Hedda Gabler': "Al principi era violent"

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

La funícula: clau per determinar que el projecte de Xalet de Catllaràs és de Gaudí

Un nou estudi mostra que el reusenc en va ser el dissenyador, però que la construcció va anar a càrrec d'altres arquitectes

20 febrer 2026

Redacció

ENTREVISTES

Miguel Ángel Jordán: "S'ha devaluat el concepte de l'amor"

L'escriptor presenta el seu nou llibre 'Todo lo que Jane Austen me enseñó sobre el amor'

20 febrer 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Marc Martínez i Bruna Cusí: "L'empatia és la base de la feina actoral"

Cartell del trailer de Balandrau

Parlem amb Marc Martínez i Bruna Cusí sobre 'Balandrau: Vent Salvatge', el film dirigit per Fernando Trullols sobre la tragèdia del 2000

20 febrer 2026

Redacció