En directe

Fórmula Estel

Sense categoria

"Fem polítiques públiques feministes sense pensar que encara hi ha gent a la caverna" 

La psicòloga Gemma Altell assegura que “l’antifeminisme dels joves no surt del no-res. Ha estat pensat i orquestrat per uns lobbies amb molta habilitat per convèncer-los”

18 maig 2023

Redacció

Comparteix

Gemma Altell alerta que s'estan fent "polítiques públiques feministes sense pensar que encara hi ha gent a la caverna". Altell, psicòloga i fundadora de la consultora social i de gènere G360, assegura que "l'antifeminisme dels joves no surt del no-res. Ha estat pensat i orquestrat per uns lobbies amb molta habilitat per convèncer-los".

Imatge que reflecteix l'antifeminisme

En una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel', la psicòloga critica a les institucions per "no trobar el canal per 'vendre' -en el bon sentit de la paraula- unes determinades idees als joves, i que aquestes arribin bé". En canvi, diu, des del sector més conservador ho han sabut trobar.

"Les institucions no troben el canal per 'vendre' unes determinades idees als joves"

Segons Altell, el discurs progressista actual dels pares pot generar l'efecte contrari als adolescents perquè, "per definició, busquen l'espai per ser diferents de la generació anterior". Creu, a més, que "el que més preocupa no és que hi hagi una part de la societat que encara estigui promovent valors conservadors i antifeministes, sinó que hi ha persones que tornen a fer-ho".

"El més preocupant no és que hi hagi una part de la societat que encara estigui promovent valors conservadors i antifeministes, sinó que hi ha persones que tornen a fer-ho"

Sobre les polèmiques declaracions del president de Castella-la Manxa, Emiliano García-Page, parlant de la vida sexual dels seus fills durant un míting de campanya, dient que el seu fill triomfa entre les dones i que, en canvi, la seva filla ha preferit estudiar i que amb ella no té tanta confiança per parlar d'aquests temes; la psicòloga ha assegurat que "tens un problema si no pots parlar d'això amb la teva filla" i que demostra "que les dones estem al servei dels homes envers la sexualitat".

Entrevista a Gemma Altell, psicòloga social

0:00 / 0:00

Més actualitat

RÀDIO ESTEL

Mercè Raga, directora d''El Matí a Ràdio Estel', copresentarà la vetlla a l'Estadi Lluís Companys

Raga copresentarà l'acte juntament amb el col·laborador Xavier Pérez Esquerdo entre les 18 i les 20 h

29 maig 2026

Redacció

ESGLÉSIA

PAPA LLEÓ

VATICÀ

Juan Vicente Boo: "Lleó XIV reflexiona molt abans de decidir"

El vaticanista i autor del llibre ‘León XIV: el Papa de la nueva era’ en destaca la seva profunda capacitat d'anàlisi

29 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

David Selvas i Vanessa Segura: "El recorregut del teatre català continua sent petit"

La hilaritat de 'Perfectes desconeguts' arriba al teatre, amb riures sonors quan cal i silencis incòmodes quan ens hi veiem reflectits

29 maig 2026

Redacció