Aquest dilluns 11 de septembre, programa dedicat a la Diada Nacional de Catalunya, amb roda de contactes amb alcaldes. Tots s’han pronunciat sobre la cesió de locals per a celebrar l’1 d’octubre:
- Raimon Monterde, Sort: "Està clar que es posaran les urnes, està clar que es votarà. I no hi ha més".
- Joan Callau Bartolí, Sant Adrià de Besòs: "Actuarem mantenint la legalitat vigent. Les lleis han estat anul·lades pel TC i per tant, no cedirem locals".
- Rosa Fonoll, Cubelles: “Hi haurà espais per votar, igual que als més de 700 municipis”.
- Albert Piñeira, Puigcerdà: "Es podrà votar com qualsevol altra convocatòria electoral".
De moment, 759 municipis (consultar informació actualitzada) dels 948 que té Catalunya cediran locals per a l'1 d'octubre.
El Secretari Nacional de l’Assamblea Nacional Catalana, Enric Blanes, en referència a la manifestació prevista per aquesta tarda, ha avançat: "Nosaltres som un moviment no violent. Sempre hem fet unes diades molt pacífiques, festives, familiars... I estem veient que el to de la mobilització és aquest". En aquest sentit també s'ha expressat Enric Benavent, professor de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés de la Universitat Ramon Llull, a #LaTria, que ha destacat els valors de les manifestacions independentistes de l’11S: "Cívica, amb crides en positiu, alegre, amb esperança, oberta, intergeneracional i creativa".
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
TEATRE
TELEVISIÓ
Carlos Chamarro: «M'agradaria molt treballar a Barcelona»

L'actor català des de fa sis temporadas a 'La que se avecina', repassa la seva trajectòria professional a 'Amb Llum Pròpia 2.0', amb Eduard Buil, recorda l'èxit de 'Camera Café' i parla de la seva vida actual entre Madrid, el teatre i la família.
6 novembre 2026
Redacció, 
MOBILITAT
SOCIETAT
Els usuaris d'autobusos interurbans exigeixen que tots els passatges viatgin asseguts

Tres plataformes del Maresme han obtingut el suport de tots els grups polítics del Parlament per implementar millores als autobusos interurbans
6 novembre 2026
Guillem Andrés, 
Mercè Raga, 

