En directe

Cocodril Club

ESGLÉSIA CATALUNYA

Presentada la campanya #triaescolacristiana

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6…

7 febrer 2014

Redacció

Comparteix

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6 de febrer passat al col·legi Sant Ignasi de Sarrià. L'objectiu és doble: afavorir les famílies en la tria d'escola i donar a conèixer específicament l'oferta de les escoles cristianes.

L'acte ha estat presidit pel cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe de Barcelona, i presentat pel P. Enric Puig, secretari general de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. El P. Puig ha recordat que les escoles cristianes són "un referent de l'ensenyament concertat a Catalunya, per presència i implantació, amb 260.000 alumnes que representen un 66% de l'alumnat escolaritzat en centres concertats". I ha afegit: "Som una proposta educativa que, des del missatge de Jesús, i en un clima de llibertat, proposa un horitzó de sentit per a la persona, ofereix camins de creixement integral per a tothom i fa partícip de l'alegria de l'evangeli, els seus valors i actituds, a qui se'n senti atret, tot oferint-li la possibilitat d'aprofundir-hi des de la vivència i la celebració".

#triaescolacristiana és una campanya de comunicació que preten afavorir el dret dels pares a escollir l'ensenyament que volen donar als seus fills. "Volem que l'escola que triem eduqui els nostres fills amb els mateixos valors que tenim a casa", ha afirmat Mercè Rey, presidenta de la  Confederació Cristiana d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes de Catalunya.

La campanya #triaescolacristiana ha estat dissenyada per una consultoria estratègica en comunicació i compta com a eix de totes les accions que es duran a terme amb dos elements claus: el nou logo de l'Escola Cristiana de Catalunya, i un àgil i modern cercador digital de centres. Comptarà, a més, amb insercions publicitàries en premsa, falques de ràdio i publicitat en pàgines web. El lema escollit per a la campanya ha estat Compromesos amb l'educació de qualitat per a tothom.     

 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Astrid Rousse: "No has de ser melòman per gaudir de l'In-Edit"

Astrid Rousse

Parlem amb Astrid Rousse, directora executiva del festival In-Edit, sobre la seva 23a edició celebrada als Mooby Aribau

31 octubre 2025

Redacció

SOCIETAT

El món de les pocions i les begudes remeieres, amb el Fra Valentí Serra

L'arxiver caputxí divulgador del patrimoni cultural presenta el seu nou llibre 'Begudes pairals i conventuals'

31 octubre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Carola Ortiz: "L'art és dels pocs elements que queden de transformació interior"

Carola Ortiz

Parlem amb la cantant i clarinetista Carola Ortiz sobre 'Enllà', el seu cinquè disc creat amb el poeta Dario Olaortua

30 octubre 2025

Redacció