En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Presentada la campanya #triaescolacristiana

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6…

7 febrer 2014

Redacció

Comparteix

L'escola cristiana és un tresor que vol ser compartit. Amb aquesta convicció s'acaba de posar en marxa la campanya de comunicació #triaescolacristiana, presentada el 6 de febrer passat al col·legi Sant Ignasi de Sarrià. L'objectiu és doble: afavorir les famílies en la tria d'escola i donar a conèixer específicament l'oferta de les escoles cristianes.

L'acte ha estat presidit pel cardenal Lluís Martínez Sistach, arquebisbe de Barcelona, i presentat pel P. Enric Puig, secretari general de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. El P. Puig ha recordat que les escoles cristianes són "un referent de l'ensenyament concertat a Catalunya, per presència i implantació, amb 260.000 alumnes que representen un 66% de l'alumnat escolaritzat en centres concertats". I ha afegit: "Som una proposta educativa que, des del missatge de Jesús, i en un clima de llibertat, proposa un horitzó de sentit per a la persona, ofereix camins de creixement integral per a tothom i fa partícip de l'alegria de l'evangeli, els seus valors i actituds, a qui se'n senti atret, tot oferint-li la possibilitat d'aprofundir-hi des de la vivència i la celebració".

#triaescolacristiana és una campanya de comunicació que preten afavorir el dret dels pares a escollir l'ensenyament que volen donar als seus fills. "Volem que l'escola que triem eduqui els nostres fills amb els mateixos valors que tenim a casa", ha afirmat Mercè Rey, presidenta de la  Confederació Cristiana d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes de Catalunya.

La campanya #triaescolacristiana ha estat dissenyada per una consultoria estratègica en comunicació i compta com a eix de totes les accions que es duran a terme amb dos elements claus: el nou logo de l'Escola Cristiana de Catalunya, i un àgil i modern cercador digital de centres. Comptarà, a més, amb insercions publicitàries en premsa, falques de ràdio i publicitat en pàgines web. El lema escollit per a la campanya ha estat Compromesos amb l'educació de qualitat per a tothom.     

 

Més actualitat

RÀDIO ESTEL

Sense categoria

La música i els serveis litúrgics destaquen a la programació d’estiu de Ràdio Estel

Imatge promocional de la programació d'estiu 2024 a Ràdio Estel

Escolta la programació d'estiu 2024 a Ràdio Estel, per antena o en línia, del 22 de juliol al 8 de setembre!

19 juliol 2024

Infraestructures

Sense categoria

TECNOLOGIA

Aena recupera alguns dels sistemes després d'haver patit una incidència informàtica mundial

Personal de l'aeroport d'el Prat fa targetes d'embarcament manuals als passatgers | ACN

La incidència informàtica global, provocada per l'actualització d'un antivirus de Microsoft, afecta sobretot els punts d'informació i facturació, accions que s'estan fent a mà

19 juliol 2024

MEDICINA

SALUT MENTAL

SANITAT

Sense categoria

Com cuidar-nos a l'estiu?

L'especialista en hormones i salut femenina Marta León, a Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL

L'endocrinòloga Marta León ens dona uns consells per tenir la pell, les tiroides i les hormones en forma aquest estiu. Escolta els seus consells!

18 juliol 2024

Redacció