En directe

El Matí a Ràdio Estel

CULTURA

MÚSICA

Sidonie publicarà el seu proper disc íntegrament en català

L'àlbum en català veurà la llum durant 2025

18 octubre 2024

Redacció

Comparteix
primer disc en català de Sidonie

El cantant Marc Ros ha avançat en exclusiva a El Matí de Ràdio Estel que el primer disc de Sidonie en català veurà la llum durant 2025. I és que la banda barcelonina ja l'està gravant i en uns mesos sortirà publicat. Segons ha explicat Ros, aquest serà el seu onzè disc, el primer íntegrament en català. Del nou àlbum, Ros ha destacat que "hi ha unes melodies i unes tornades molt maques" i que "serà molt pop i molt «guitarrero»". A més, el líder de Sidonie també ha explicat que molt aviat publicaran una col·laboració amb el grup Els amics de les arts. Concretament, han versionat la mítica cançó Jean-Luc per celebrar els 20 anys de la banda de Dani Alegret, Joan Enric Barceló i Ferran Piqué.

Totes aquestes novetats de Sidonie arriben el mateix dia en què s'ha publicat Hyde Park, el tema col·laboratiu que han fet amb Sopa de cabra.

Escolta l'entrevista a Marc Ros, líder de la banda Sidonie

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Anahita Nassir, politòloga iranocatalana: "Les dones són el motor de les revoltes a l'Iran"

L'activista del moviment 'Dona, Vida i Llibertat' destaca que el control sobre les dones ha sigut una de les eines del règim per controlar la societat

6 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Anna Bertran: "Dona molta esperança veure tanta dona guionista"

Anna Bertran

Parlem amb l'actriu Anna Bertran sobre 'El Grill', la darrera estrena teatral de la sala Flyhard sobre els problemes de la generació que ronda els 40 anys

6 març 2026

Redacció

feminisme

SOCIETAT

La Generalitat reclama una aposta efectiva per l'educació feminista a les escoles

La presidenta de l'Institut Català de les Dones demana treballar amb els joves, davant la "tergiversació de les pantalles"

6 març 2026

Redacció