En directe

Fórmula Estel

Sense categoria

Programació especial de Setmana Santa a Ràdio Estel

Ràdio Estel ofereix una programació especial de Setmana Santa del diumenge 24 de març al dilluns 1 d'abril

22 març 2024

Redacció

Comparteix

Ràdio Estel adapta la seva programació aquests dies i oferirà, com és habitual, les transmissions religioses de Setmana Santa. El Diumenge de Rams, 24 de març, es podrà escoltar la Missa de Rams des de la Catedral de BarcelonaDijous Sant, 28 de març, Ràdio Estel oferirà la missa del sopar del Senyor.

El Divendres Sant, 29 de març, s'emetran els Matines i les Laudes des de l'Abadia de Montserrat, de 8h a 9 h. A les 15 h, el Sermó 7 Paraules i de 17 h a 18.45 h, l'acte litúrgic de la Passió del Senyor des de la Catedral de Barcelona.

Dissabte 30 de març, de 8 a 9 h, Ràdio Estel ofereix els Matines i les Laudes des de l'Abadia de Montserrat. A la tarda, a les 18 h, s'emetran les Vespres des de la Basílica de Santa Maria de Montserrat i a les 21 h i fins passada la mitjanit, la Vetlla Pasqual, igualment, des de Montserrat. Durant aquest dia, es podran gaudir dels millors moments dels programes Escola de Família, la Veu dels Animals i la Natura, Trotamundos i Cocodril Club.

Diumenge de Resurrecció, 31 de març, Ràdio Estel oferirà la Missa Pontifical de Pasqua des de la Catedral de Barcelona, presidida pel cardenal Joan Josep Omella, concretament des de les 10.30 h i fins a les 12 h.

Durant la Setmana Santa, torna a escoltar els millors moment dels magazins!

De Dilluns Sant a Dimecres Sant, els oients podran viure els millors moments del magazín matinal La Caravana, de 10 a 13 h. A més, de 15 a 17 h, s'emetrà el magazín de la tarda, Fabricació Pròpia, amb el mateix format especial. L'informatiu religiós d'aquesta casa, Sense Distància, s'oferirà el diumenge de 8 h a 9 h del matí, de dilluns a divendres de 6 h a 6.45 h del matí i de 18 h a 18.45 h de dilluns a dimecres, mentre que Dijous Sant serà de 18 a 18.30 h. El Diumenge de Resurrecció es podrà escoltar de 7.30 a 8.15 h i Dilluns de Pasqua de 6 h a 6.45 h i de 18 h a 18.45 h.

CONSULTA AQUÍ LA GRAELLA!

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Dàmaris Gelabert: "La música és el llenguatge de les emocions"

Dàmaris Gelabert

Parlem amb la cantant Dàmaris Gelabert sobre el seu nou disc 'Créixer cantant' i el llibre 'Les Vocals' amb text d'Eulàlia Canal i il·lustracions de Sebastià Serra

30 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

Papalaye, portaveu de Top Manta: "Som davant d'una situació complicada i ens hem de fer forts"

Top Manta estén les curses antiracistes per una desena de municipis amb el lema 'No sobren migrants, sobren racistes'.

30 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Brugués Mitjans: "Hem perdut la capacitat d'esforçar-nos"

Brugués Mitjans

Parlem amb l'advocada i escriptora Brugués Mitjans sobre la seva tercera novel·la 'Els hereus de la cobdícia', editada per RBA

29 abril 2026

Redacció