En directe

Fórmula Estel

ACCIÓ SOCIAL

Projecte d’agermanament entre les Escoles Diocesanes de Tarragona i les d’Hondures

Aquest dimecres, dia 18 de juliol, l’arquebisbe deTarragona, Mons. Jaume Pujol, ha presidit a la capella del palau arquebisbal lacelebració d’enviament de cinc membres de…

20 juliol 2018

Redacció

Comparteix

Aquest dimecres, dia 18 de juliol, l’arquebisbe deTarragona, Mons. Jaume Pujol, ha presidit a la capella del palau arquebisbal lacelebració d’enviament de cinc membres de les Escoles Diocesanes de Tarragonaque marxaran a la diòcesi de Trujillo (Hondures) el proper 26 de juliol.

L’equip, format per Francesc Ortiz, director de laFundació Sant Fructuós; Blanca Serres, coordinadoor del projecte AulaCompartida; Joan Cabré, professor del Col·legi Sant Pau Apòstol de Tarragona;Carlos Ruiz, professor del Col·legi Sant Pau de Reus i Silvana Cisteré,professora del Col·legi Sant Rafael de La Selva del Camp, anirà fins a Honduresper fer un seguiment i valorar el projecte d’agermanament amb la comunitateducativa de la diòcesi de Trujillo. D’aquesta manera, aprofitant el període quea Catalunya és de vacances però a Hondures és lectiu, podran organitzarxerrades i cursos de formació i col·laboració per als diferents projecteseducatius que es duguin a terme.

Aulacompartida

Un d’aquests projectes educatius és l’anomenat Aula Compartida,que consisteix en la implementació d’una formació online per a docents, i en el qual participaran quaranta mestreshondurenys, amb l’objectiu d’actualitzar la seva formació en temàtiques com laneurociència aplicada a l’aula, les intel·ligències múltiples o el treballcooperatiu.

Cal recordar que la diòcesi de Trujillo manté un estretvincle amb l’Església de Tarragona, a través de la Delegació de Missions,gràcies a la presència del bisbe Mons. Lluís Solé Fa, missioner tarragoní, elqual sempre ha destacat la importància de l’educació per a un món més just,valent i solidari.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Yung Rajola: “Hem d’acostumar el públic a l’accent lleidatà”

Yung Rajola

Parlem amb l’artista Yung Rajola sobre el seu nou disc 'El món no està fet per als romàntics', el final de la seva trilogia conceptual

4 juny 2026

Redacció

SOCIETAT

VOLUNTARIAT

En Bici Sense edat: el voluntariat que combat la solitud sobre rodes

en bici sense edat

Parlem amb els responsables i beneficiaris d'aquest projecte que ofereix passejades en tricicle a persones grans o amb mobilitat reduïda

4 juny 2026

Redacció

Sense categoria

La fèrula que uneix Gaudí i Lleó XIV: un símbol de la universalitat de la Sagrada Família

La fèrula arriba dilluns al Palau Episcopal de Barcelona, amb el dubte de si el Pontífex l'utilitzarà durant la missa de la Sagrada Família

4 juny 2026

Redacció