En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"Quan passa, ha passat", un nou post de l'Avui és festa', un espai de Mn. Jaume Aymar a Ràdio Estel

Déu vosguard, amics, avui és festa. Fa uns anys, al pati de pedra del bisbat de Barcelona, m’esperava que vingués un bisbe que m’havia citat.…

16 febrer 2014

Comparteix

Déu vosguard, amics, avui és festa.

Fa uns anys, al pati de pedra del bisbat de Barcelona, m’esperava que vingués un bisbe que m’havia citat. El senyorbisbe es va retardar una mica i quan va arribar es va excusar amablement. Jo livaig dir: “Tranquil, no passa res” i ell em va respondre amb humor: “Tens raó. Com diuen els budistes habitualment mai nopassa res, i el dia que passa alguna cosa... doncs ja ha passat.”... 


Si vols seguir llegint el nou post de l'Avui és festaclica aquí

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Cristina La Mar: "Avui en dia l'amor es viu molt diferent"

Cristina La Mar reclama abraçar la mor en el seu àlbum 'Una flora en la luna'

25 juny 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Les esllavissades i la liqüefacció, les conseqüències indirectes del terratrèmol

Joan Martínez-Bofill, vicepresident del Col·legi de Geòlegs, avisa dels perills indirectes del terratrèmol a Veneçuela

25 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Pera: "El teatre més bonic del món és el teatre amateur"

Joan Pera

Parlem amb l'actor Joan Pera sobre 'L’Auca del Sr. Pera', l'obra on ens explica la seva història, al Teatre Condal fins al 28 de juny

23 juny 2026

Redacció